Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Hamdi Özyurt

Hamdi Özyurt Şiirleri İçin Tıklayın
HAMDİ ÖZYURT (1964-....)

Muş’ta doğdu. İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Felsefe Bölümü’nden ayrıldı. İsveç’e yerleşti. Çizgi roman, animasyon ve deney film egitimi gördü. Şiir, biyografi ve karikatür albümü olmak üzere yayinlanmiş alti kitabi var. Isveç’te Arapça Farsça ve Türkçe yayımlanan Prizma isimli derginin Türkçe versiyonunun düzeltmenliğini, her üç versiyonun da illustratörlüğünü yapıyor. İsveç Yazarlar Sendikası ve Türkiye Edebiyatçılar Derneği üyesi. 2000 yılında Samim Kocagöz Öykü Yarışması’nda birincilik aldı. "Saçlarını Sancıma Sür" isimli şiir kitabının da üç ödülü var. Son kitabı "Feleğin Bir Kuşu Var" Tohum Yayınları’nca İstanbul’da basıldı.


Yapıtlari
Saçlarını Sancıma Sür (2001)


Ödülleri :
1999 Alleben Dergisi’nin düzenlediği şiir yarışmasında mansiyon.
2000 Samim Kocagöz anısına düzenlenen öykü yarışmasında birincilik.
2001 Beşparmak Dergisi’nin düzenlediği şiir yarışmasında birincilik.
2001 Sağlık Emekçileri Sendikası'nın düzenlediği şiir yarışmasında özendirme ödülü.
2002 Almanya'da Türkçe olarak yalınlanan, aylık DEM gazetesinin düzenlemiş olduğu şiir yarışmasında birincilik.
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa