Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Yılmaz ARSLAN

Yılmaz ARSLAN Şiirleri İçin Tıklayın

 

Yılmaz ARSLAN (1968-  )

İstanbul Okmeydanı' nda doğdu, Aile kayıtlarından dolayı Tokat Almus'ta doğdu görünüyor. İlk ve orta öğrenimini İstanbul'da çeşitli okullarda tamamladı. Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi'ni bitirdi. Mécéné (Mesen) adlı on beş günlük kültür, sanat ve edebiyat gazetesinin genel yayın yönetmenliğini yürüttü. 23 sayı sürmüş olan Poetik'us şiir dergisini çıkardı. Halen, İstanbul Bağcılar'da yaşıyor ve öğretmenlik yapıyor.

Yılmaz Arslan şiire ve edebiyata çok genç yaşlarda ilgi duydu. Okurken, kompozisyon ve şiir dallarında bir çok ödül aldı. Ortaokul yıllarında şiirlerini yayımlamaya başladı, ama onları önemsemedi. Ciddiye aldığı ilk şiiri Öğrenci Postası'nda 1984 yılında yayımlandı. Şiirleri ve yazıları Dayanışma, Yeni Demokrasi, İnsancıl,Şiir Ok' u,yaşasın edebiyat, İle, Ünlem, Agora, Evrensel Kültür, Gerçek Sanat, Kiraz, Berfin Bahar, Ada, Ayrım, İblis, Bir Yeni Biçem, Varlık, Hürriyet Gösteri, Yasakmeyve , Yazılıkaya, Akademi, Mor Taka, Yaratım ve Cumhuriyet Kitap Eki'nde yayımlandı. Şiir yıllıkları, yazar ansiklopedileri içinde yer aldı.

Yapıtları :
Su Mektupları (Çınar Yay.1995)
Sedir Ağacı (Hera Yay. 2001)
2004'ün 104 Şiiri / Şiir Yıllığı (Hüseyin Alemdar'la birlikte, Mor Taka Yay. 2005)

Ödülleri:
1985 SİDAD Hasan Hüseyin Korkmazgil Şiir 1.lik (5 şiirle)
1995 Balıkesir Sabri Altınel Şiir Yarışması (Övgüye Değer) /"Kış Çocukları Romansı" adlı dosya ile.
1995 Rıfat Ilgaz Şiir Yarışması (birincilik)/"Su Mektupları" ile
2002 KYÖD Ruşen Hakkı Şiir Yarışması 2.lik Ödülü / "Sedir Ağacı" ile
2002 Orhon Murat Arıburnu Şiir Ödülü / Zamfir adlı dosya ile (Enver Topaloğlu ile 1.liği paylaştı.)



 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa