Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Tan Doğan

Tan Doğan Şiirleri İçin Tıklayın
-Kendi anlatımıyla-

tan doğan’ın özyaşamöyküselinden:

17 Ocak 1961 yılında İstanbul’da doğdu. Göztepe Pansiyonlu İlkokulu’nda (Nâzım’ın ‘Taşmektep’inde), Haydarpaşa Lisesi’nde (Rıfat Ilgaz’ın ‘Hababam Sınıfı’nda), Kâzım İşmen Lisesi’nde ve İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Felsefe Bölümü’nde (Sistematik Felsefe ve Mantık) eğitim-öğretim gördü. Şimdilerde felsefe öğretmenliği görevini sürdüren ve ilk şiiri Milliyet Sanat Dergisi ‘Genç Şairler Antolojisi’nde (1984) yayınlanan tan doğan’ın ürünlerinin yayınlandığı dergiler :

abece, Ada, -Adam (Şiir Yıllıkları)- , aGORa, Ahtapot, Alleben, Amida, Amik, Andız, ardıçkuşu, Arkadaş Evi Bülteni, Atika Şiir, aura, Aykırı Sanat, Aylak, Bahçe, Beneris’in Saçı, bengisu, Berfin bahar, Beşparmak, Betik (München/Almanya), Beyaz Ölüm Kuşları, Bilim-Sanat, Bilinçaltından Notlar, Bizim Ece, Çakıltaşı, Çalı, Çetmi’nin Sesi, Çıkın, Çınar, Damar, Dem, Dil Dergisi, Dize, Düşe-Yazma, Düşlem, Düşlük, Edebiyat Dergisi, Edebiyat Gündemi, Eşik, ezgi (Berlin/Almanya), Fayton, FelsefeYazın, Gül-Diken, Güney (Duisburg/Almanya-Türkiye), Güneyde Kültür, Günışığı, Güzel Yazılar, haliç edebiyat, Islık, Istıranca Rüzgârı, İçel Sanat Kulübü, imgelem, İnsancıl, İskenderiye Yazıları, İspinoz, İzmir İzmir, kalem, Karizma, Karşı, Kavram/Karmaşa, Kelkit Çayı, Kendi, Kopuş, kimlik, kimseSiz, Kuşlama (Berlin/Almanya), Maki; Mavi, Mavi Dergi, mavi liman, Mavi Portakal, maviyaren, Mısra-lık (Güzelyurt/Kıbrıs), Milliyet Sanat, Minerva, Morca, Mor Taka, Mozaik (Berlin/Almanya), Mum, Öğretmen (Lefkoşa/Kıbrıs), öğretmen dünyası, Önsöz, Öteki-Siz, Özne, Papirüs, Patika, Pencere, PhiloSophia, Poetik’us, Popüler Psikiyatri, Prometheus, Sanat Eylemi, Semender, sessiz edebiyat, Sevgi Yolu, Simav Anadolu, Siya, Söylem, Şafak (Komotini/Yunanistan), Şair Çıkmazı, şiir-lik (Berlin/Almanya), Şiiri Özlüyorum, Tay; -Toplumsal Şiirler 2003 Yıllığı-, Türk Dili Dergisi, Tren, Uğraş, Us Atölyesi, Uzak, Yaklaşım, Yazınca (Berlin/Almanya), Yelken, Yeni Soluk, Yine Hişt.
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa