Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Sait Maden

Sait Maden Şiirleri İçin Tıklayın

SAİT MADEN (1931-....)

Çorum'da doğdu. Şair, çevirmen, ressam, grafik tasarımcısı olarak tanındı. İstanbul Devlet Güzel Sanatlar Akademisi, Resim Bölümü'nü bitirdi. Akademi yıllarından başlayarak duvar resimleri, tiyatro dekorları, sinema afişleri, sergi ve fuar panoları hazırladı. Özellikle kitap ve dergi kapağı tasarımlarına yeni bir soluk getirdi. Çok sayıda afiş, kitap resimleri, süreli yayınlar için sayfa düzeni, özgün yazı karakterleri tasarladı. Türkiye Grafik Sanatçıları Derneğinin kuruluşuna da katıldı.
Şiir yazmaya genç yaşlarda başladı. Simgelere dayalı gerçeküstücü kurgu yöntemiyle özgün şiirler yazdı. Şiirlerinde insanın yerini sorguladı. Şiir çeviri ödülleri aldı. Şiirlerini Adama Sanat, Gösteri, İstanbul, Somut, Soyut, Şiir Odası, Türkçe, Varlık, Yazko Edebiyat gibi dergilerde yayımladı.


Yapıtları:
Açıl, Ey Gizem
Yol Yazıları
Hiçlemeler
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa