Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Mustafa FIRAT

Mustafa FIRAT Şiirleri İçin Tıklayın

 

Mustafa FIRAT (1978-    )

01.01.1978 yılında İzmir’de doğdu. Ortaöğrenimi, Özel Antalya Lisesi’nde; İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nde yüksek öğrenimini tamamladı. Evli. Halen İstanbul’da M.E.B kadrosunda bir lisede edebiyat öğretmeni olarak çalışıyor.

Şiir, düzyazı ve söyleşileri ülkenin önde gelen edebiyat dergilerinde ki bunlardan bazıları: Agora, Akatalpa, Bahçe, B(aşk)a, Budala, Cumhuriyet Kitap Eki, Dize, Eski, Hürriyet Gösteri, Öteki-siz, Şiir Ülkesi, Şiirli Çıkın, Şiiri Özlüyorum, Yaratım, Uç, Le Poéte Travaille [Şair Çalışıyor], Mor Taka, Ada, Yom Sanat, E, Varlık ve Mühür gibi dergilerde yayımlandı.

Ekim 2003’te Etik-Us Yayınlarınca “Paslı Ayna” adlı ilk şiir kitabı, Ocak 2005’te Yom Yayınlarından “Lâlezar” adlı ikinci şiir kitabı yayımlandı. “Lâlezar” ile 2005 Kültür ve Turizm Bakanlığı 8.Nüzhet Erman Şiir Ödülünü aldı. Mühür Şiir ve Edebiyat Dergisi’ni Mart 2005 itibariyle iki aylık periyotlarda yayına hazırlıyor.

“Söz Değirmeni”, üçüncü kitap. Şairin ilk düz yazı ve söyleşi kitabıdır.

 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa