Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Ersin SALMAN

Ersin SALMAN Şiirleri İçin Tıklayın



Ersin SALMAN (1941 -  )

4 Şubat 1941'de Ankara doğdu. Ankara İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi’nden mezun oldu. TRT Ankara Radyosu’nda program yazarı ve yapımcısı olarak görev yaptı. 12 Mart Muhtırasından sonra ayrıldı ve arkadaşlarıyla birlikte reklam ajansı kurarak reklamcılığa başladı. Anadolu Üniversitesi, İstanbul Üniversitesi ve Mimar Sinan Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi’nde Reklamcılık ve Halkla İlişkiler dersleri verdi. Toplumsal muhalefet cephesinin önde gelen düşün ve eylem adamı olarak tanındı. "Sürekli Aydınlık için 1 Dakika Karanlık" eylemi, Aydınlık için Yurttaş Girişimi, Sivil Anayasa Girişimi gibi eylem ve girişimlerin gönüllü üyesi ve öncüsü oldu. Reklamcılar Derneği Başkanlığı, Türkiye/Yunanistan Dostluk Derneği Genel Sekreterliği yapan Salman Reklam Yazarları Derneği'nin ve TÜSİAD'ın üye.

Şiirleri başta Adam Sanat olmak üzere değişik dergilerde yayımlandı. Oğlak Yayınlarından çıkan "Misafir Terlikleri" adlı şiir kitabı bulunan Salman, Cumhuriyet Gazetesi’nin düzenlediği "Yunus Nadi Yarışması"nda şiir dalında mansiyon kazandı. Radikal Gazetesi'nde yazıları yayımlandı.

Yapıtları:
Misafir Terlikleri

Ödülleri:
1991 - Yunus Nadi Yarışması (şiir dalında mansiyon)



 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa