Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Aziz Kemal Hızıroğlu

Aziz Kemal Hızıroğlu Şiirleri İçin Tıklayın


Azız Kemal HIZIROĞLU (1949-  )

1949 Adapazarı doğumluyum...1971'de İÜ.İngiliz Dili ve Edebiyatı bölümünden askeri öğretmen olarak mezun oldum. 1980 yılına dek askeri kütüphane ve okullarda öğretmen olarak görev yaptım. 1980 Eylül'ünde, yüzbaşı rütbesindeyken siyasal gerekçelerle tutuklandım ve 1984 yılına dek tutuklu kaldım. 1984 yılından itibaren çeşitli parti, sendika, vakıf ve derneklerde İngilizce atölyelerini yöneterek ve yarı-gün çeviriler yaparak yaşamımı sürdürmeye çalışıyorum.

Şiir ve yazılarım Fayton, Papirüs, Şiirli Çıkın, Uç, Düşlük, Üç Nokta Edebiyat, Şiiri Özlüyorum, E',
Siyah Beyaz, Edebiyat Koop, Bintepeler, Mavi Dergi, Yalın Ses, Bireylikler, Şiir Ok'u, Tay, Öteki-Siz, Ağır Ol Bay Düzyazı, Kül, Yaba, Başka, Dize, Akköy, Ardıçkuşu, Güney, Aykırısanat, Agora, Ütopya, Kuzey Yıldızı, Kavram Karmaşa, Islık, Berfın Bahar, Evrensel Kültür, Edebiyat ve Eleştiri, Damar, Şiir Ülkesi, Budala, Nikbinlik, Ücra, Şiirin, Se(s)siz, Lül Sanat, Bizim Ece, İspinoz, S'imge, Eski ve Şair Çıkmaz gibi dergilerde yayımlandı. (Hoşgeldin Dokunmaya) adlı dosyamla 1989 Cahit Sıtkı Tarancı ikincilik ödülü almıştım. Türkiye Yazarlar Sendikası ve Edebiyatçılar Derneği üyesiyim.


Yayımlanmış Yapıtlarım:

1- Hoşgeldin Dokunmaya (şiir) (1.Basım Eylül 1989 / 2.Basım Haziran 2000)
2- Hazırlıksız ve Yalnız (şiir) (1.Basım Mayıs 1992 / 2.Basım Temmuz 2000)
3- Saprofit (şiir) (1.Basım Mayıs 1996 / 2.Basım Eylül 2000)
4- Tabanımdaki Çamur (roman) (1.Basım Ağustos 1996 / 2.Basım Kasım 2001)
5- Okyanus Eskiz'i Şeyler (şiir) (1.Basım Ocak 1998 / 2.Basım Kasım 2000)
6- Usulca (şiir) (1.Basım Mayıs 1998 / 2.Basım Temmuz 2002)
7- Yaşandınız Öldünüz (şiir) (1.Basım Temmuz 1998 / 2.Basım Kasım 2000)
8- Şebnem (şiir) (1.Basım Eylül 2000)
9- Beyaz da Bitti (şiir) (1.Basım Temmuz 2002)
10- Seçme Şiirler (şiir) (1.Basım,Haziran 2003)
11- Mühür (şiir) (1.Basım, Nisan 2004)
12- Göndere Çekilen Karanfil (1.Basım, Mayıs 2005)

 

 

 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa