Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Cevahir BEDEL

Cevahir BEDEL Şiirleri İçin Tıklayın

Cevahir BEDEL

Dersim doğumlu. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü'nü bitirdikten sonra, Kocaeli Üniversitesi'nde “Türkiye Yazılı Basınında Azınlıklar ve Marjinal Gruplar” adlı yüksek lisans tezini tamamladı. Doktorasını, Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi'nde “1980 Sonrası Siyasal Değişimin Işığında Kadın ve Liderlik Olgusu” adlı tez çalışmasıyla aldı.

Şiirleri; Varlık, Sincan İstasyonu, Kurgu Düşün Sanat, Deliler Teknesi, Dize, Şiirden, Har, Akköy, Yeniyazı, Muaf, Cin Ayşe ve Şiiri Özlüyorum gibi çeşitli dergilerde göründü.

İlk şiir kitabı Cevher Kapısı Şiirden Yayınları’ndan (Eylül 2010), Homeros Arif Damar jüri özel ödülü alan dosyası Gece Yanığı ise Yazılı Kağıt Yayınları’ndan (Eylül 2011) yayımlandı.

Yapıtları:
Cevher Kapısı   (Şiirden Yayınları - Eylül 2010)
Gece Yanığı  (Yazılı Kağıt Yayınları - Eylül 2011)
Çayırı Sayıklamak

Ödülleri:
2011 Homeros Arif Damar jüri özel ödülü, Gece Yanığı ile.
2014  Ceyhun Atuf Kansu Şiir Ödülü , Çayırı Sayıklamak ile.

 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa