Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Neriman CALAP

Neriman CALAP Şiirleri İçin Tıklayın

 

Neriman CALAP (1956-  )

14 Kasım 1956 tarihinde Trabzon’da doğan Neriman Calap , ilk ve ortaöğrenimini Artvin, Denizli, Malatya ve Sıvas illerinde tamamladı. Niğde Eğitim Enstitüsü’nü bitirdikten sonra başladığı öğretmenlik mesleğine halen Ankara’da devam etmektedir.

İlk şiirleri Kıyı Kültür Sanat Dergisi’nde yayımlanan Calap’ın değişik ürünleri yıllar içinde; Damar, Yeni Biçem, Ardıçkuşu, Öğretmen Dünyası, abece, Düşlem, Cumhuriyet Kitap, Yaklaşım, Şiir-lik, Çağdaş Türk Dili, İnsancıl ve Deliler Teknesi gibi dergilerde yer aldı. TV 61’de kültür- sanat programı hazırlayarak sunan Calap, yerel gazetelerde köşe yazıları yazmış ve Eksen gazetesinin sanat danışmanlığını yapmıştır. Ayrıca birçok sanat etkinliğinin düzenlenmesine katkıda bulunmuştur.

Yapıtları:
Güncemde İzdüşümü (Prospero Yay. 1995)
Akşamdı Dökülen (Karşı Yay. 1996)
Rüzgâr Kanatlıydı Gece (Damar Yay. 1999)
Beni Hep Uzaklara (Kıyı Dergisi Yay. 2007)
Güncemde Akşamdı Rüzgâr (Kıyı Dergisi Yay. 2008)
Yağmur İle Gezgin (Kıyı Dergisi Yay./ yazılar/2008)

Ödülleri:
1999 Trabzon TV 61 Şiir Ödülü
2000 Karadeniz Yazarlar Birliği Son 10 Yıl En Sevilen Şair Ödülü ( Doğu Karadeniz Bölgesi’nde yapılan anket sonucu)

 

 

 

 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa