Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Erdal ATICI

Erdal ATICI Öyküleri İçin Tıklayın



Erdal ATICI (1963-  )

1963’ de Muğla / Ortaca / Mergenli Köyü’nde, bir çiftçi ailesinin oğlu olarak doğdu. Mergenli Köyü İlkokulu, Ortaca Ortaokulu ve Ortaca Lisesini bitirdi. Yüksek öğrenimini Dicle Üniversitesi Eğitim Fakültesi Tarih Bölümü’nde tamamladı. 1986’da Ankara /Altındağ Peyamitepe Ortaokulu’nda öğretmenliğe başladı.1988 Yılında Ankara / Çankaya 50.Yıl lisesi Tarih öğretmenliğine atandı. Halen burada görevini sürdürmektedir.  Öğretmenliğin yanında birçok Sivil Toplum Örgütü’nde görev aldı. Edebiyatçılar Derneği üyesi, Köy Enstitüleri ve Çağdaş Eğitim Vakfı yönetim kurulu üyesi ve Genel Sekreteridir.

Yazı yazmaya daha ortaokul yıllarındayken başladı. İlk şiiri; ortaokulda okurken Milliyet Çocuk Dergisinde yayımlandı. Cumhuriyet Gazetesi, Cumhuriyet Gazetesi Ankara Eki, Güney Ege Gazetesi, Dalyan Postası Gazetesi gibi gazetelerde yazıları, Abece, Ardıçkuşu, Öğretmen Dünyası, Kül öykü, Yeniden İmece, Amik, Lacivert, Aykırı Sanat, Pamukkale Güneşi, Ekin Sanat gibi dergilerde yazıları ve öyküleri yayımlandı. İnternet üzerinden yayın yapan, http://www.mevsimsiz.com/ ve http://www.anafilya.org/ edebiyat dergilerinde öyküleri yayınlanmaktadır.
2004’de, ilk kitabı olan “ORTACALI YILLAR” (Anı- öykü) kitabı yayımlandı.Yazar yazın çalışmalarını Ankara’da sürdürmektedir..
Evli ve Ege adında bir erkek çocuk babasıdır.

E- mail: erdalatici@mynet.com
aticierdal@hotmail.com

 

 

 

 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa