Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı şairleri kabul etti.

Haber Tarihi: 2008-06-21



'Uluslararası Samsun Şiir Günleri' etkinliğine katılan şairler, Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Ziya Yılmaz'ı ziyaret etti.

Samsun Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Daire Başkanlığı tarafından 20-22 Haziran tarihleri arasında yapılacak olan 'Uluslararası Samsun Şiir Günleri' etkinliğine katılmak için Samsun'a gelen yerli ve yabancı şairler, Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Ziya Yılmaz'ı ziyaret etti.

Makam odasında 15 şairi kabul eden Yılmaz, Samsun ve Karadeniz Bölgesi'nde 'Uluslararası Samsun Şiir Günleri' etkinliğinin ilkini düzenlediklerinden dolayı memnun olduğunu belirterek, ünlü şairlere Samsun'u gezerken şehrin bazı eksiklerini görebileceklerini, ancak bu durumu kısa zamanda gidereceklerini dile getirdi. Daha sonra konuşan Bosnalı şair Hadzen Hajdereviç, "Türkiye ve Bosna arasında kültür ve sanat açısından kısıtlı işbirliği olduğu için üzgünüm. İşbirliği dini ve ticari yoldan yapılıyor. Türkiye'den Bosna'ya, Bosna'dan Türkiye'ye daha çok şair gelmesini istiyoruz. Bizleri Samsun'a davet ettiğiniz için teşekkür ederim. Sizleri de Bosna'ya bekliyorum" dedi. Konuşmaların ardından, Kosovalı şair Nuhi Madzek ise Yılmaz'a Osmanlı tarihini simgeleyen bir hediye takdim etti.

 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa