Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Behçet Aysan Şiir Ödülü

Haber Tarihi: 2008-06-06


Türk Tabipleri Birliği tarafından, 2 Temmuz 1993'te Sivas Madımak Oteli'nde yakılan Behçet Aysan ve 35 aydının anısına düzenlediği Şiir Ödülü için başvurular başladı. Bu yıl ondördüncüsü düzenlenecek olan yarışmayla ilgili Türk Tabipleri Birliği tarafından yapılan basın açıklamasında:

Türk Tabipleri Birliği 2 Temmuz 1993’te Sivas Madımak’ta yitirdiğimiz Şair Dr.Behçet Aysan ve 36 insanımızın anısına Şiir Ödülü vermektedir. Türk Tabipleri Birliği Behçet Aysan Şiir Ödülü’nün bu yıl ondördüncüsü verilecektir.

  • Ödüle 2007 Ocak ayından itibaren yayımlanmış bir kitap ya da yayına hazır bir kitap dosyası ile aday olunabilir.
  • Ödüle son katılma tarihi 15 Eylül 2008’dır.
  • Ödüle, kişiler kitap ve dosya ile kendileri doğrudan katılabilir ya da yayımlanmış şiir kitaplarını sivil toplum örgütleri, yayınevleri ve üçüncü kişiler şairin onayı alınmak koşuluyla önerebilirler.
  • Ödül için gönderilen yapıtlar açıklanmaz; yalnızca ödül kazananlar duyurulur.
  • Ödül kazanan yapıt 2008 yılı Kasım ayında açıklanır.
  • Ödüle aday olacak şairler, adı, açık adresi ve kısa yaşam öyküsüyle birlikte kitaplarını (8 adet) ya da şiir dosyalarını (8 adet) TTB Merkez Konseyi, GMK Bulvarı, Şehit Daniş Tunalıgil Sok. No:2 Kat:4. Maltepe, 06570 Ankara adresine göndermelidir. 

Behçet Aysan Şiir Ödülü ile ilgili daha geniş bilgi almak için; Türk Tabipleri Birliği Web Sitesine “http://www.ttb.org.tr” veya Türk Tabipleri Birliği GMK Bulvarı, Şehit Daniş Tunalıgil Sok. No:2 Kat:4 06570 Maltepe/Ankara” adresine, Tel:0 312 231 31 79(pbx), Faks:0 312 231 19 52-53’e başvurulabilir.

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa