Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Arkadaş Z. Özger Şiir Ödülü sonuçları açıklandı.

Haber Tarihi: 2008-05-21

Arkadaş Z. Özger Şiir Ödülü sonuçları açıklandı. Ödül ''Kül Falı'' adlı dosyasıyla Halil İbrahim Özbay’a verildi. Caner Ocak "Kültürlü Küfür" adlı dosyasıyla Jüri Özel Ödülü' nü kazanırken İlk Kitap Özel Ödülü ise "Bu Benim Zip“ adlı kitabı ile Aslı Serin'e ve kitabı yayımlayan Pan/Heves Yayınları' na verildi.

BASIN BİLDİRİSİ

14 Nisan 2008
Mayıs Yayınları'nca bu yıl onüçüncüsü düzenlenen
''Arkadaş Z. Özger Şiir Ödülü'' Halil İbrahim Özbay’a verildi.
Seçici Kurul, 89 dosya arasında yaptığı değerlendirme sonucunda,
Ödülün ''Kül Falı'' adlı dosyasıyla Halil İbrahim Özbay’a verilmesine;
Caner Ocak’ın ''Kültürlü Küfür'' adlı dosyasına “Jüri Özel Ödülü’’ verilmesine karar verdi.

Seçici Kurul ödül alan dosyaların yanısıra; Fatih Artvinli, Emre Aygün, Didem Gülçin Erdem, Ferhat Gülsün, Sevda Zeynep Karadağ, Mahir Karayazı, Kaan Koç, Nuray Küçükler, Sezgin Öndersever, Ömür Özçetin, Bengü Özsoy, Serkan Sönmezgil, Abdurrahman Şenel, Müesser Yeniay’ın adlarının anılmasını kararlaştırdı.

2007 yılı içinde yayımlanan ilk şiir kitapları arasından sorgu yöntemiyle tespit edilen “İlk Kitap Özel Ödülü”nün, “Bu Benim Zip“ ile Aslı Serin ve yayımcısı Pan/Heves Yayınları’na verilmesine karar verildi.

Ödül kazanan dosyanın, ödül yönetmeliği gereğince 2008 yılı içinde, telif ücreti de ödenerek kitap olarak basılacağı açıklandı.
Ödül töreninin 10 Mayıs 2008 Cumartesi günü saat 19.00’ da Konak Belediyesi Kültür Sanat Merkezi’nde (Kıbrıs Şehitleri Cad. Alsancak) yapılacağı belirtildi.

Arkadaş Z. Özger Şiir Ödülü
Düzenleme Komitesi ve
Mayıs Yayınları
adına

Suat Çelebi

 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa