Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Salihli Şiir ikindileri'nin 39.'su düzenlendi.

Haber Tarihi: 2008-05-21

 

Etkinlik, çok sayıda şairin birbiri ilr ve halkla buluşmasını sağladı.
Salihli'de her yılda 2 kez düzenlenen Şiir İkindileri adlı etkinlik bu kez Belediye Tiyatro Salonu'nda gerçekleştirildi. Etkinliğe Ülkü Tamer, Nihat Berham, Dinçer Sezgin, Haydar Ergülen ile Türk sinemasının ünlü oyuncusu şair Fikret Hakan katıldı. Salihli Kaymakamı Mesut Yıldırım, Belediye Başkanı Mustafa Uğur Okay ve Salihli başta olmak üzere Ege'nin çeşitli illerinden çok sayıda sanatseveri buluşturan etkinliği, Şair Tuğrul Keskin sundu. Açılış konuşmasını yapan Belediye Başkanı Mustafa Uğur Okay, "Türk edebiyatının ünlü şairlerini konuk etmekten onur duyuyoruz. Her etkinlik bir diğerinden coşkulu geçiyor. Bu durum Belediye Başkanı olarak beni ve Salihli'de sanata gönül vermiş bütün dostları mutlu ediyor. Bir kent alt yapı kadar üst yapıyala, sanatla, kültürle bu tür etkinliklerle de güzelleşir, güçlenir." dedi.

Şairler Mahsun Doğan, Mehmet Çetin, Haydar Ergülen, Dinçer Sezgin, Nihat Berham ve etkinliğin onur konuğu Ülkü Tamer şiirlerinden birer demet sundular. Etkinliğin özel bölümünde geçen yıl genç yaşta hayatını kaybeden şair Adnan Satıcı, şair Namık Kuyumcu'nun sunumu ile anıldı. Şiir İkindilerinin sonunda etkinliğe katılan sanatçılara birer plaket verildi. 39. Şiir İkindileri'nde DIANISOS Onur Ödülü Salihli Kaymakamı Mesut Yıldırım ve Belediye Başkanı Mustafa Uğur Okay tarafından ünlü şair Ülkü Tamer'e verildi.

 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa