Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

2008 Yılı Homeros Şiir Ödülü'nü kazananlar belli oldu

Haber Tarihi: 2008-05-21

 

Karşıyaka Belediyesi’nce verilen 2008 yılı Homeros Şiir Ödülü’nü kazananlar belli oldu.

Bu yıl Şükran Kurdakul adına verilecek olan ödülün Arife Kalender, Enver Ercan, Gonca Özmen, Salih Bolat ve Veysel Çolak'tan oluşan seçici kurulu, birincilik ödülünü, Özgür Balaban ‘Tek Cennete Sığmayan’ adlı dosyası, Abdurrahim Kılıç ‘Cebimdeki Çakıl Taşları’ kitabı, Halim Yazıcı ise ‘Deliceler Aşkına’ kitabı arasında paylaştırdı.
 
2003 yılından bu yana 'Homeros Şiir Ödülü' adıyla verilen ödülün adi geçen yıl 'Attilâ İlhan Şiir Ödülü' olarak değiştirilmişti. Homeros Şiir Ödülü bu yıl, 2004'te kaybettiğimiz Şükran Kurdakul adına düzenlenendi.

Ödül töreni, 21 Mart Dünya Şiir Günü’nde saat 20.00’da Ziya Gökalp Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilecek. Aynı tören programında, geçtiğimiz yıl sonuçlanan ve birinciliğe değer eserin bulunamadığı Nâzım Hikmet’in bir şiirini inceleme yarışmasında ikinciliği paylaşan eser sahiplerine de ödülleri verilecek. Yarışmada ikinciliği Ümral Develi ‘Masalın masalında yaşamın gerçekliği’ ve Soner Demirbaş ‘Işığın gölge ile buluştuğu yerde: Salkım söğüt’ ile kazanmıştı.

Programda, konuk şairlerin ve Karşıyaka Belediyesi Şiir Atölyesi öğrencilerinin şiir sunumları da yer alacak.  Dünya Şiir Günü kutlamaları çerçevesinde Karşıyaka Belediyesi tarafından yapılan, Postacılar Mahallesi Belediye Düğün Salonu yanındaki Aşık Veysel parkı hizmete açılacak.

 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa