Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

2016 Cevdet Kudret Edebiyat Ödülü iki ayrı kitaba verildi

Haber Tarihi: 2016-10-16





2016 Cevdet Kudret Edebiyat Ödülü "Deneme" türünde Armağan Ekici'nin Lacivert Taşından Tabletler, "Edebiyat Araştırması" türünde Nuran Tezcan'ın Divan Edebiyatına Yeniden Bakış adlı kitaplarına verildi.

Hatice Aynur, Doğan Hızlan, Orhan Koçak, Sabri Koz, Mehmet Rifat, Abdullah Uçma'dan oluşan seçiciler kurulu “Deneme” türünde, Armağan Ekici’nin geniş okuma kültürünü, modern edebiyat tutkusunu yansıtan, dil ve müzik arasında dikkate değer bağlar kurduğu Lacivert Taşından Tabletler adlı kitabı; “Edebiyat Araştırması” alanında, Nuran Tezcan’ın Divan edebiyatı dünyasını ve metinlerini, bilimsel araştırmanın kural ve yöntemlerini gözeterek, titiz bir anlatımla incelediği Divan Edebiyatına Yeniden Bakış adlı kitabı ödüle değer görüldü.




Ödül, 20 Kasım 2016 tarihinde, İstanbul TÜYAP Kitap Fuarı’nda yapılacak bir törenle verilecektir.

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa