Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

19.Hasan Bayrı Şiir Yarışması

Haber Tarihi: 2016-10-15




Bartın Belediyesi tarafından bu sene 19.’su düzenlenecek olan Hasan Bayrı Şiir Yarışması başvuruları başladı. Başvurular 21 Ekim 2016 Cuma günü mesai saati bitimine kadar Bartın Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Servisi’ne posta ve kargo yoluyla ya da şahsen elden teslim edilebilecek.

Hasan Bayrı Şiir Yarışması Şartnamesi

1- Yarışma amatör-profesyonel herkese açıktır.

2- Konu serbesttir.

3- Katılımcılar yarışmaya en fazla 3 yapıt ile katılabilirler.

4- Yapıtlar daktilo ya da bilgisayar ile yazılmış olmalıdır.

5- Her yapıt için ayrı rumuz kullanılacaktır. Rumuzlar en fazla 8 harften oluşacaktır.
Yapıtlar 6 kopya halinde bir zarfın içine konmalıdır. Yapıtların bulunduğu zarfın üzerine rumuzlar yazılacaktır. Ad-soyad, özgeçmiş, adres, telefon vb. bilgileri içeren ayrı bir zarf hazırlanacak, bu zarfın üzerinde ise yapıtların rumuzları yer alacaktır. Şiirlerin bulunduğu kâğıtlara isim, adres, telefon vb. bilgiler yazılmayacaktır. Sadece rumuz yazılacaktır.

6-Yarışmaya jüri üyeleri ve birinci dereceden akrabaları katılamaz.

7-Yarışma jürisi şu isimlerden oluşmaktadır
Cihangir KASAPOĞLU
Figen ARSLAN
Gülsüm IŞILDAR
Güray ÖZÇELİK
Kadir ŞİŞGİNOĞLU
Mustafa KADEMOĞLU
Seçici Kurul üyeleri alfabetik sıraya göre yazılmıştır.

8-Değerlendirme sonunda;
Birinci seçilen yapıt sahibine 1.000,00.-TL. + Plaket
İkinci seçilen yapıt sahibine 800,00.-TL. + Plaket
Üçüncü seçilen yapıt sahibine 600,00.-TL. + Plaket

1 kişiye mansiyon Plaket verilecektir.

9-Yapıtların en geç 21 Ekim 2016 Cuma günü mesai bitimine kadar Bartın Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Servisi’ne elden veya posta ile teslim edilmesi gerekmektedir. E-Posta ile gönderilen şiirler yarışmaya kabul edilmemektedir.

10-Posta veya kargo ile gönderilen yapıtların gecikmesinden Bartın Belediyesi ve Fuar Komitesi sorumlu olmayacaktır.
11-Sonuçlar 1 Kasım 2016 tarihinde belediyenin
www.bartinbelediyesi.comisimli web sayfasında açıklanacak olup, dereceye girenlere ödülleri ise 23 Kasım 2016 tarihinde fuar açılışında verilecektir.

12-Dereceye giren fakat başka bir yapıttan alıntı olduğu sonradan tespit edilen yapıtların sahiplerine verilen ödül geri alınacaktır. Daha önce başka bir yarışmada ödül almış şiirler ile yarışmaya katılınamaz.

13-Yarışmaya katılan herkes, yukarıdaki şartnameyi kabul etmiş sayılır.

Hasan Bayrı Şiir Yarışması ile ilgili ayrıntılı bilgi için: Emir Can SUCU (Bartın Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Servisi) Telefon: 0 378 227 02 32 0 530 761 71 19 Fax: 0 378 227 0232

bartinbelediyesi@gmail.com

 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa