Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Attilâ İlhan Şiir Ödülü Sahiplerini Buldu

Haber Tarihi: 2016-06-06





Karşıyaka Belediyesi Attilâ İlhan Şiir Ödülü seçici kurulu; Ataol BEHRAMOĞLU, Hüseyin YURTTAŞ, Hidayet KARAKUŞ, Tuğrul KESKİN, Ünal ERSÖZLÜ’nün katılımıyla toplandı.

Seçici Kurul Onursal Başkanı, Doğan HIZLAN’a bilgi verildi.
Hüseyin YURTTAŞ Başkanlığındaki seçici kurul, Attilâ İlhan Şiir Ödülünü; Caner Gök SÜEDA (Yeni Bir Yeryüzü İçin) ile Abuzer GÜLPINAR (Kira Kuşları)arasında paylaştırdı. Seçici kurul, ödülü iki şair arasında paylaştırmasının nedenini, “Attilâ İlhan şiir çizgisine uygunluk ve Türk şiirine katkı getirmeye yönelik arayışları” olarak açıkladı.

Seçici kurul, Gökhan DEMİRCİ (Kıyı), Güray ÖZÇELİK (Çiçekli Morg) ve Aydın UYSAL’ın (Yeşil Yangın) dosyalarını, “Geleceğe yönelik, Türk şiiri için umut verici bir konumda görüldüğü için”, özendirme ödülüne değer gördü.

Katıldıkları dosyalarıyla birlikte, şiir serüvenleriyle, uzun yıllar verdikleri emek göz önüne alınarak verilen Attilâ İlhan emek ödülü ise aynı anlayışla Fikret HAKAN (Falez Bitti) ile Asım GÖNEN (Ölüler Yas Tutmaz) arasında paylaştırıldı.




Abuzer GÜLPINAR
1984'te Adıyaman'da doğdu. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği Bölümü'nden mezun oldu. Maltepe Üniversitesi İnsan Hakları Anabilim Dalı’nda yüksek lisansını tamamladı.

İlk şiiri 2009 yılında yayımlandı. Şiirleri ve yazıları; Varlık, Hürriyet Gösteri, Şiirden, Evrensel Kültür, Patika, Esmer, Tiroj, Mahsus Mahal, Akatalpa, Eliz Edebiyat, Deliler Teknesi, Lacivert, Sincan İstasyonu, Deve, Mühür, Hayal, gibi edebiyat dergilerinde ve Taraf , Birgün ve Radikal gazetelerinde yayımlandı. Şiirlerinden bazıları İngilizce'ye çevrildi.

Yapıtları:
Başım Kirazlı

Ödülleri:
2013 Cemal Süreya Şiir Ödülü “Başım Kirazlı“ adlı dosya ile.
2016 Karşıyaka Belediyesi Attilâ İlhan Şiir Ödülü, Kira Kuşları ile
 
 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa