Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

8. Kadıköy Kitap Günleri Haydarpaşa Gar'ında (1-5 Haziran)

Haber Tarihi: 2016-05-14


Kadıköy Belediyesi, Kadıköy Gönüllüleri ile birlikte düzenlediği Kadıköy Kitap Günleri'nin 8. si Haydarpaşa Gar'ında gerçekleştirilecek. 1-5 Haziran tarihlerinde açılacak Kitap Günlerinde pek çok usta yazar ve etkinlik okuyucu ile buluşacak.




1- 5 Haziran tarihleri arasında Haydarpaşa Gar'ı peronlarında yapılacak kitap günlerinin onur konuğu ise usta yazar Selim İleri. İmza günü, söyleşi, dinleti gibi birçok etkinliğin gerçekleşeceği Kitap Günleri’nde yayıncılarla İstanbullu okurlar Haydarpaşa Garı’nın tarihi ve simgesel atmosferi içinde bir araya gelecek.

Haydarpaşa'dan Anadolu'ya Kitap Kampanyası

8. Kitap Günlerinin bir başka önemi ise, önemli bir sosyal sorumluluk projesine imza atıyor olması. Kitap günlerine katılacak olan her yayınevi okul ve kütüphaneler için en az 100 kitap bağışlayacak. Bağışlanan kitaplar Kadıköy Belediyesi ve Gönüllüleri koordinasyonuyla 5 Haziran günü Anadolunun çeşitli okul ve kütüphanelerine gönderilmek üzere yola çıkarılacak.

Tarihi Haydarpaşa peronlarında gerçekleşecek Kitap Günleri ile ilgili konuşan Kadıköy Belediye Başkanı Aykurt Nuhoğlu, “Tarihi Haydarpaşa Garı’nda böyle bir etkinliğin yapılmasının ayrı bir güzelliği ve değeri var. Tarihle edebiyatı buluşturuyoruz. Sadece Kadıköylüleri değil tüm İstanbulluları bu tarihi alanda ağırlamaktan onları kitapla ve usta yazarlarla buluşturmaktan onur ve gurur duyacağız” dedi.

 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa