Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Gülten Özaydın Genç Yazarlar Öykü Yarışması sonuçlandı

Haber Tarihi: 2016-04-30





Öğrencilerin kişisel ve sosyal gelişimini desteklemek, potansiyellerini tam anlamıyla ortaya çıkarabilecekleri imkânları hazırlamak gerekmektedir. Sanatsal ve kültürel faaliyetlerin sayısı ve niteliği ilgisi ve kültürel değerlere duyarlılığı, Artırmak, edebiyatımıza yeni öyküler kazandırmak amacıyla iki katagoride düzenlenen 'Gülten Özaydın Genç Yazarlar Öykü Yarışması' sonuçlandı.

Lise kakagorisinde Nevşehir'den Aleyna Alan 'Cennet Çocuklar İçin' adlı öyküsü ile birinci, Çanakkale'den Gönül Karatepe 'Kaleminden Saçaklar' adlı öyküsü ile ikinci, İstanbul'dan Şule Çetin 'Ihlamur Biz Kokardı' adlı öyküsü ile üçüncü oldu.

Kader Tahtacı, Azranur Açıkgöz, Nurşen Tekin, Feyza Peker, Sinem Uzun mansiyon kazandı.

Ortaokullar katagorisinde Ankara'dan Mehmet Teoman Köktürk 'Saç Teli' adlı öyküsüyle birinci olurken İstanbul'dan Ali Emir Araç 'Sanal Mı Gerçek Mi?' adlı öyküsüyle ikinci, Sakarya'dan Beyza Nur Durmaz 'Tesadüfi Hayat' adlı öyküsüyle üçüncü oldu.

Meryem Ada Öcalan, Aysu Altaş, Aybala Yonca Yardımcı, Zeynep Salihoğlu, Yaren Selçuk mansiyon kazandılar.

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa