Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Ali Riza ERTAN Şiir Ödülü Yönetmeliği açıklandı

Haber Tarihi: 2008-05-21



BUCA BELEDİYESİ ALİ RIZA ERTAN ŞİİR ÖDÜLÜ YÖNETMELİĞİ (2008)

Buca Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü’nce bu yıl 13. sü düzenlenecek olan Ali Rıza Ertan Şiir Ödülü Yönetmeliği 13 maddeden oluşur:

1- Ali Rıza Ertan Şiir Ödülü'ne yayımlanmamış kitap oylumundaki bir dosyayla katılım sağlanır. Konu ve dize sınırlaması yoktur. Kitap oylumu taşımayan dosyalar değerlendirmeye alınmaz.

2- Açık (gerçek) isimle katılmak zorunludur.

3- Ödüle 1973 yılı ve sonrası doğumlular katılabilir..

4- Şiirler, bilgisayarda düzenlenmiş olarak 6 (altı) nüsha halinde gönderilmelidir.

5- Başvuru yazısına katılımcının adı, soyadı, kısa özgeçmişi, posta adresi , varsa e-mail adresi ve telefon numarası yazılmış olmalıdır.

6- Şiir Ödülüne son katılım 12 Mayıs 2008, Pazartesi günü saat 17:00'ye kadardır.

7- Yapıtlar posta, kargo ile ya da elden "Ali Rıza Ertan Şiir Ödülü 2008" Buca Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü Kültür-Sanat Merkezi Uğur Mumcu Cad. No:29 -35160 Buca/İZMİR adresine ulaştırılmalıdır. Postada meydana gelecek gecikmelerden Müdürlüğümüz sorumlu değildir.

8- "Ali Rıza Ertan Şiir Ödülü" Töreni 10 Haziran 2008, Salı günü  saat 20:30'da Buca Belediyesi Kültür Merkezi’nde düzenlenecek kokteyl ile verilecektir.   

 9-Ödül kazananların ulaşım ve konaklamaları kendilerine aittir.           

10- Seçici Kurul; Ahmet Günbaş, Halim Yazıcı, Hidayet Karakuş, M.Kadri Sümer ve  Hüseyin Yurttaş’tan oluşmaktadır.

11- "Ali Rıza Ertan Şiir Ödülü" 1500.-YTL. dir. Jüri değer bulduğu taktirde "Başarı Ödülü" verilebilir. Bu taktirde Başarı Ödülü 750.-YTL'dir..

12- Sonuçlar 3 Haziran 2008, Salı gününden itibaren internet sitemizde yayınlanacaktır. (www.buca,bel.tr)

13- Ali Rıza Ertan şiir ödülü sekreterliğini Buca Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü Kültür-Sanat Merkezi Sorumlusu Nesim Oral Yürütür.

Başarı dileklerimizle…

Fisun SAĞBAŞ/ Kültür ve Sosyal İşler Müdürü
BİLGİ VE İLETİŞİM:
Buca Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
TELEFON: 0 232 420 02 32 / 420 00 96
Yarışmamızın yönetmeliği Buca Belediyesi internet sitesi www.buca.bel.tr adresinden de temin edilebilir

 


Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa