Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

10. Uluslararası Çukurova Sanat Günleri

Haber Tarihi: 2016-03-15


10. Uluslararası Çukurova Sanat Günleri, 17-22 Mart'ta gerçekleştirilecek. Bu yıl etkinliğin teması "Göçle Gelen" olarak belirlendi.




Çukurova Sanat Girişimi Sözcüsü Demet Duyuler Doğan, yazılı açıklamasında, genel sloganı yine "Yerelden ulusala, ulusaldan evrensele" olan etkinliğin bu yılki temasının "Göçle Gelen" olarak belirlendiğini, etkinlik programlarında ağırlıkla kültür, emek ve şiirin yer aldığını ifade etti.

Suriye'deki iç savaş nedeniyle etkinliğin bu yıl da Ortadoğu ülkelerine kapalı olacağını aktaran Doğan, Çukurova Sanat Günleri'nin Adana, Antakya, Mersin ve Silifke'de eş zamanlı olarak düzenleneceğini bildirdi.

17 Martta, 18.00’de Mersin’de yapılacak açılış töreninde F. Saadet Bilir (UÇSG Mersin Koordinatörü), Mehmet Karasu, (UÇSG Kurucusu/Hatay Koordinatörü), Demet Duyuler Doğan (UÇSG Sözcüsü) ve Mustafa Köz (Türkiye Yazarlar Sendikası Genel Başkanı) birer konuşma yapacaklar.

Uluslararası Çukurova Sanat Girişimi Çukurova Ödülü'nü bu yıl iki ülkeden iki ayrı sanatçıya verileceğini açıkladı. Çetin Yeğenoğlu, Mehmet Karasu, F. Saadet Bilir'den oluşan seçiciler kurulu 2016 Çukurova Ödülü'nün Heykeltraş Mehmet Aksoy ile Suriyeli yazar Necah İbrahim'e verilmesini kararlaştırdı. Ödül 17 Mart 2016 Perşembe Günü Mersinde düzenlenecek törenle sahiplerine verilecek.


Çukurova Sanat Günleri etkinlik programı



Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa