Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Uluslar arası Beyoğlu Şiir Festivali iddialı

Haber Tarihi: 2008-05-21

Bu yıl 3.sü düzenlenecek olan Uluslar arası Beyoğlu Şiir Festivali hazırlıkları tamamlandı. Tarih ve Toplum Bilimleri Enstitüsü (TTBE) ile Beyoğlu Belediye Başkanlığı’nın birlikte organize ettiği etkinliğe, 24 ülkeden 30 yabancı şairin yanısıra Türkiye’den de 30 şair katılacak.

PEN Yazarlar Derneği ve Edebiyatçılar Derneği gibi yazar örgütlerinin de desteğini alan Beyoğlu Şiir Festivali bu yıl 22-27 Nisan tarihleri arasında gerçekleştirilecek. Şiir severler geçen yıllarda olduğu gibi başta Beyoğlu olmak üzere İstanbul’un tarihi mekanlarında, sokaklarında ve meydanlarında şiirle  buluşacak. Tiyatro, konser, panel ve seminerlerle renklenecek festival, bu yıl birçok ilki de beraberinde getiriyor. Festival kapsamında bu yıl ilk kez 7 lisenin edebiyat kulüpleri ile birlikte şairlerin katıldığı şiir okumaları ve söyleşiler düzenlenecek. Ayrıca festival kapsamında Prof. İlber Ortaylı, şair ve felsefe profesörü Philippe Tancelin, Paris Şiir Festivali Direktörü Yvan Tetelbom tarafından başta üniversiteler olmak üzere çeşitli mekanlarda konferans ve paneller düzenlenecek.

Etkinlik kapsamında, Beyoğlu Belediyesi Muammer Karaca Tiyatrosu’nun ev sahipliğinde Genco Erkal ve Dostlar Tiyatrosu'nun Nazım Hikmet’in şiirlerinden oyunlaştırılan “İnsanlarım” adlı oyunu ile Düzce Belediyesi Şehir Tiyatrosu'nun “Üç Garip Şair” adlı oyunu sahne alacak.

 

 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa