Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Şair Metin Altıok doğumunun 76. yılında şiirlerle anıldı

Haber Tarihi: 2016-03-13

Şair Metin Altıok şiirlerle anıldı





Madımak katliamında yakılarak öldürülen Altıok için Çankaya Belediyesi, Çağdaş Sanatlar Merkezi Yaşar Kemal Salonu'nda bir etkinlik gerçekleştirdi.

Etkinliğin açılış konuşmasını yapan Metin Altıok'un kızı CHP Genel Başkan Yardımcısı ve İzmir Milletvekili Zeynep Altıok Akatlı, "Babamı bizden alan zorbalık ve gericilik yangını sönmedi. Ne yazık ki son aylarda daha da harlandı" diye konuştu. Etkinliğin 12 Mart cuntası ve Gazi katliamının yıldönümüne denk düştüğüne vurgu yapan Akatlı, Cizre ziyaretinden yeni döndüklerini ve orada da çok vahim bir ölüm ve yıkım tablosuna tanık olduklarını belirtti.

Akatlı'nın konuşmasının ardından Ankara kökenli tanınmış şairler Ahmet Telli ve Şükrü Erbaş'la yine Sivas katliamında hayatını kaybeden şair Behçet Aysan'ın kızıŞair Eren Aysan, Metin Altıok'la ilgili anılarını paylaştılar ve Altıok'tan şiirler okudular.

Etkinlik Altıok'un şiirlerinden bestelenen ve Altıok'un sevdiği şarkılardan oluşan mini konserle sona erdi.

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa