Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

2016 Kıyı-Ruhi Türkyılmaz Şiir Ödülü /Son başvuru 1 Nisan 2016

Haber Tarihi: 2016-03-05

 




Yazın alanında değişik türlerde pek çok yapıtı bulunan, elli dört yıldır kültür-sanat dünyasının güzelleşmesine ürünleriyle katkıda bulunan, sanat yaşamının büyük bir bölümünü geçirdiği Almanya’da oluşturduğu yazınsal birikimleri bu alana gönül verenlerle paylaşıp yapıtlara dönüştüren şair Ruhi Türkyılmaz adına Kıyı dergisinin 2011’de birincisini gerçekleştirdiği şiir ödülü, 2016’da 6. kez verilecek.


Katılım koşulları:

1- Ödüle aday olan yapıtlarda çağdaş bir dünya görüşü, şiirin gerektirdiği estetik ve dil bilinci temel ölçüt olacaktır.

2- 1 Ocak 2015 - 1 Nisan 2016 tarihleri arasında yayımlanan şiir kitapları ya da kitap oylumundaki (en az 30 şiirden oluşan) şiir dosyaları ile ödüle aday olunabilir.

3- Ödüle son başvuru tarihi 1 Nisan 2016’dır.

4- Ödüle katılacak kitap ya da dosyanın 5 örneğinin katılımcı tarafından bir başvuru dilekçesi, kısa özgeçmiş ve iletişim bilgileriyle belirtilen adrese kargoyla ulaştırılması gerekmektedir. (İnternet yoluyla gönderilen dosyalar değerlendirilmeyecektir.)

5- Seçici Kurul; Ahmet Özer, Ali Mustafa, Ayten Mutlu, Çiğdem Sezer ve İbrahim Dizman’dan oluşmaktadır.

6- Ödül, 2.000 (iki bin) TL’dir. (Ödül töreni yer ve tarihi daha sonra açıklanacaktır)

7- Ödül bölüştürülmeyecektir.

8- Ödüle katılan kitap ve dosyalar, sahiplerine geri gönderilmeyecektir.

e posta: kiyidergisi@gmail.com

Kargoyla kitap ve dosya gönderme adresi:


Ahmet Özer
Uğur Mumcu Mahallesi
1589. Sokak, Umut Sitesi No: 36
Batıkent- ANKARA

 

 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa