Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Marmaris Kitap Günlerine yoğun ilgi

Haber Tarihi: 2016-03-03






Marmaris Belediyesi'nin 1-6 Mart tarihleri arasında düzenlediği 'Marmaris Kitap Günleri'ne yoğun ilgi var. İlçede ilk kez düzenlenen Kitap Günleri'ne Türkiye'nin çeşitli bölgelerinden 10 yayınevi ve 45 yazar katılıyor. Kitap Günleri kapsamında, Marmarisli kitapseverlerle yazarları buluşturan etkinlikler 11.00- 20.00 saatleri arasında Kültür ve Sanat Evi'nde gerçekleşiyor.





Açılışta konuşan Marmaris Belediye Başkanı Ali Acar, yayın evlerine ve yazarlara Marmarislilerin çok iyi ev sahipliği yapmasını istedi. Başkan Acar Kitap Günleri etkinliği ile çok sayıda yazarın ve okurun Marmaris'te ilk kez buluşacağını belirterek , "Bize ne mutlu ki Marmaris'te duyarlı, kültür ve sanat erbabı insanlarla yaşıyoruz. Asıl mesleği avukatlık olan ama aynı zaman da yazarlık da yapan Ahmet Hür'e bu etkinliğin gerçekleşmesine verdiği katkıdan dolayı teşekkür ediyorum. Yayın evleri ve kıymetli yazarları hepimizin misafiridir. Bu etkinliğimizin daha da büyüyerek geleneksel hale gelmesi hepimizin arzusu."diye konuştu.





Konuşmaların ardından Şair Özkan Mert, Havva Aktaş ve Arife Aktaş'la birlikte şiir ve müzik dinletisi sundu. Etkinliğe katılan eski Devlet Bakanı Yılmaz Karakoyunlu, tanzimat dönemleri haricinde Osmanlı'da şiirden başka edebi gelenek olmadığını ifade etti. Daha sonra Yayınevleri Kültür ve Sanat Evi'nde kurulan stantlarda kitaplarını oku severlerin beğenisine sundu.

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa