Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

CNR Kitap Fuarı uluslararası katılımla gerçekleşecek

Haber Tarihi: 2016-03-02




Bu sene üçüncüsü düzenlenen CNR Kitap Fuarı 4-13 Mart tarihleri arasında İstanbul, Yeşilköy CNR EXPO Fuar Merkezi'nde gerçekleşecek. 19 ülkeden 104 yayınevinin katılacağı fuarın bu yılki onur konuğu ise Prof. Dr. Semavi Eyice olacak. Fuarda ayrıca ana dili Arapça olan 9 ülkeden 85 yayınevi 'Arap Ülkeleri Yayıncıları Özel Bölümü’nde yer alacak.

CNR Holding ve Basın Yayın Birliği iş birliği, Kültür ve Turizm Bakanlığı, İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü, İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve Türkiye Basım Yayın Meslek Birliği desteğiyle bu yıl üçüncüsü düzenlenecek fuar hakkında açıklamada bulunan CNR Holding Pazarlama Grup Başkanı Reha Tartıcı, Türkiye dışında 18 ülkeden toplam 90 yayınevini ağırlayacak fuarın uluslararası boyuta adım attığını söyledi.

Fuara, yayınlarıyla Doğan Kitap, Timaş, Tübitak, Profil, Beyaz Balina, İz, Kırmızı Kedi, Yeditepe, Ötüken, Alfa, Martı, Nesil, Yakamoz, Edam,Yapı Kredi Yayınları, İşbankası Yayınları, Semerkand, Damla, Nobel, Tezkire, İnsan, Diyanet, Sedir, Dergah, Epsilon, İnsan, TÜRGEV, Kaynak, İstanbul Kitapçısı, Küre, Beyan, Şule, Ötüken, Küre, İthaki, Mahya, İnkılab, Büyük Doğu, Kesit, Edam, Zirve, Nemesis, TÜBİTAK, Hayat, Pegasus gibi 600'ün üzerinde yayınevinin katılımı ile yapılacak.

Kitap dostlarını çeşitli sürprizlerle karşılayacak CNR Kitap Fuarı’nda paneller, söyleşiler, çocuk etkinlikleri, dinletilerle birlikte 900’ün üzerinde kültür etkinliği düzenlenecek. Bu yıl teması ‘Engelsiz Bir Dünya’ olan fuarın onur yazarı ise, Osmanlı ve Bizans sanatına ilişkin çalışmaları ile tanınmış, 30 bin adet kitaptan oluşan kütüphanesi bulunan bilim insanı Prof. Dr. Semavi Eyice olacak.

Bu yıl teması ‘Engelsiz Bir Dünya’ olan fuarda, engelliler tarafından yayınlanmış yapıtlar, engelliler tarafından organize edilen kültürel faaliyetler ve etkinlikler yapılacak. Fuar kapsamında Engelsiz Dünya Platformu tarafından ‘9 dakikada Engelsiz Dünya Platformu Gönüllüsü Ol Eğitim Programı’, ‘Kör Topal Konferanslar’, ‘İşaret Dili Şarkı Etkinliği’, ‘Özel Canlandırma’, ‘Sessiz Konferans’ gibi etkinlikler organize edilecek.

 
Konuyla ilgili diğer haberler için:
http://www.siirakademisi.com/forum//showthread.php?p=80996

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa