Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Ali Tatar Edebiyat Ödülü Kısa Öykü Yarışması sonuçlandı

Haber Tarihi: 2016-03-01

 



Geçen yıl ilki düzenlenen Ali Tatar Edebiyat Ödülleri Kısa Öykü Yarışması tamamlandı. Adnan Özyalçıner, Osman Şahin, Erendüz Atasü,Zerrin Taşpınar, Ali Balkız, Gülümser Heper, Sencer Başat'tan oluşan seçiciler kurulu yaptığı değerlendire sonunda dereceye giren ilk beş öykü belirlendi.

Alper Kapanın 'Gomanist' adlı öyküsünün birinci olduğu yarışmada ilk beşe giren öyküler şöyle sıralandı. Eylül rumuzuyla katılan lper Kapanın 'Gomanist' adlı öyküsünün birinci, Oylum rumuzuyla katılan Güner Aslan'ın 'Sabah Olmuyordu adlı öyküsü ile Struga rumuzuyla katılan Süleyman Savaş'ın Kedi Yolu Koptu adlı öyküleri ikinci, Zeze rumuzuyla katılan Mehmet Edemen'in 'Su' adlı öyküsü üçüncü,Flufem rumuzuyla katılan Ayşegül Baykal'ın 'Şarmita' adlı öyküsü dördüncü, Ana rumuzuyla katılan Handan Selvi'nin 'Evlat Acısı' adlı öyksü beşinci olmuştur.

Katılımcılara ödülleri 4 Mart 2016 tarihinde yapılacak törenle sunulacaktır. 

 

 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa