Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Şiirden Şiir Ödülü 2016

Haber Tarihi: 2016-03-01





Ülkemiz yazın hayatına katkıda bulunmak, genç şairleri teşvik etmek, tanıtmak/ desteklemek amacıyla, Şiirden Yayıncilik tarafından ilki geçen yıl 63 dosyanın katılımıyla gerçekleşen ve "Bu Dansı Bana Lütfeder Misiniz Tanrım?" adlı dosyasıyla Anıl Cihan'ın kazandığı 'Şiirden Şiir Ödülü'nün ikincisi yapılıyor.

Celal Soycan, Sina Akyol, Metin Cengiz, küçük İskender ve Müesser Yeniay'dan oluşan seçiciler kurulu, 28 yaşını geçmemiş genç şairlerin dosyalarından birini ödüle değer bulacak.

Şiirden Şiir Ödülü aday olma koşulları:

• Adaylar ödüle kitap bütünlüğü oluşturacak biçimde düzenlenmiş dosya ile katılırlar. Kitaplaşmış eserler ödüle aday olamaz.

• Adaylar ödüle ancak bir dosya ile katılabilirler. Dosya (5) kopya olarak teslim edilir.

• Ödüle katılacak adaylar 28 yaşını geçmemiş olmalıdır.

• Adaylar ödüle gerçek kimlikleriyle katılabilirler.

• Adaylar Times New Roman karakteri kullanarak 12 punto ile hazırladıkları dosyalarını kısa özyaşam bilgisiyle birlikte 30 Haziran 2016 tarihine kadar “Metin Cengiz, Yeni Mah. Harmanlık Sok. No:8/B1, Yakacık-Kartal-İstanbul” adresine posta ile göndermelidirler. Bu tarihten sonraki gönderiler kabul edilmeyecek, postaya veriliş tarihi esas alınacaktır.

• Şiir Ödülü” Seçici Kurulu Celal Soycan, Sina Akyol, Metin Cengiz, küçük İskender ve Müesser Yeniay'dan oluşmaktadır.

• Seçici Kurul yalnızca gönderilen dosyaları değerlendirir, ödüle özel aday gösteremez.

• Ödül “birincilik”, “ikincilik”, “üçüncülük”, “mansiyon”, “destekleme”, “jüri özel” ödülü vb. adlarla değerlendirilemez; yalnızca bir dosyaya verilir.

• Ödüle değer görülen eser 15 Ağustos 2016 tarihinde gerekçeli kararla birlikte basın ve sosyal medya yoluyla duyurulur.

• Ödüle değer görülen dosya Şiirden Yayıncılık tarafından aynı yıl içinde kitap olarak yayımlanır. Kitabın sonraki baskılarından Şiirden Yayıncılık sorumlu değildir, ödül alan şair bu konuda özgürdür.

• Ödül Kasım 2016 tarihinde yapılacak bir etkinlikle sahibine verilir.

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa