Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Şiir akademisi yenileniyor, bizimle çalışmak ister misiniz?

Haber Tarihi: 2011-02-26

Merhaba,

Niteliği önceleyen şiir ve öykü ağırlıklı, Ana sayfa, yazarlar, dergi ve forum bölümlerinden oluşan bir siteyiz. .
Yeniden yapılanma ve kurumsallaşma çalışması içerisindeyiz.

Kısaca siteyi tanıtayım.

Sitenin günlük ziyaretçi sayısı: Hafta içi günlük ortalama 4 500 - 5 000 kişi, hafta sonları: 3 500 - 4000 kişi
Okunan sayfa sayısı: ortalama günlük: 39 000
Forum ziyaretçisi: Ortalama günlük 800 kişi

Ana sayfa
Şiir ve öykü ağırlıklı, daha çok bilgilendirmeye yönelik düzenlendi.
Bu bölümdeki “Şair listesi” ve "öykü yazarlarımız" listelerinde yer almak için, en az beş değişik edebiyat dergisinde edebi nitelikli beş değişik ürün yayımlamış olma koşulumuz var. Şiir ve öykü arşivine de sadece bu listelerde yer alanların ürünleri kaydediliyor.
Bölümde ayrıca; şiir ve öykü üzerine yazılar, tarihçeler, şiir ödülleri, yıllıklar, dünya edebiyatı vb. bilgilendirme bölümlerinin yanı sıra edebiyat dergilerinin, kitapların tanıtıldığı bölümler de bulunuyor.

Yazarlar
Bu bölümde, yazın dünyasında kendini kabul ettirmiş kişiler “Yayın Kurulu”na başvuru yapıyor. Yayın kurulu uygun bulursa başvuruyu kabul ediyor.

Yazarlar, sayfanın altındaki girişi kullanarak sayfalarına istedikleri an yazı ekleyebiliyor.

Dergi
Bölümünün editörlüğünü önceden Hilmi Haşal arkadaşımız yapıyordu. DEM adıyla Ocak 2006’dan itibaren, internet ortamında yayın yapan aylık bir dergiydi. (Şu an teknik nedenle ara verildi.) Dergide daha önce yayımlanmamış şiir, öykü, deneme, söyleşi ve diğer yazın türlerine yer veriliyordu ve ürün seçiminde oldukça titiz davranılıyordu. Yeni yapılanma sonrasında tekrar yayın hayatına geçmesinde yarar var.

Forumlar
Edebiyat ağırlıklı olarak düzenlendi. Şiir işliği, eleştirmen gözüyle, şiir üzerine yazılar ve tartışmalar, edebiyatın ve sanatın diğer dalları gibi başlıklar var.
Sohbet odası kısmı, bir şekilde stres atmaya yönelik. Şair, yazar ve okuyucunun buluştuğu bir bölüm.
Forum kısmında; herkesin düşüncesini açıklayacağı bölümler, edebiyat ve sanatla ilgili başlıklar var. Sayfam bölümünde, herkes şiir, öykü, deneme, anı yayımlayabiliyor. Forum, işlik olarak düşünüldü, öykü ve şiir işlikleri var. Ustaların yanında amatörler de ürünlerini paylaşıma açabiliyor, çalışmalara katılabiliyor. Üyeler; yazılarını, şiirlerini, görüşlerini, düşüncelerini denetimsiz yazabiliyor.

İnternet ortamında nitelikli ve köklü bir edebiyat sitesiyiz.
Daha geniş kesimlere, daha kapsamlı bir şekilde hizmet vermeyi amaçlıyoruz. Amacımız yazın dünyasını bir araya toplamak..
Edebiyat dünyasını kucaklayacak isimlerden oluşacak bir yayın kurulu oluşturmak. (Siteye aktif olarak katılanların yanı sıra üye olmayan ancak önümüzdeki süreçte katkı vereceğine inandığımız arkadaşların da yayın kurulunda yer almasını istiyoruz. Yayım kurulunun 11 kişiden oluşması, sitenin yayın politikalarını belirleme, siteyi yönetme işini üstlenmeleri bir öneridir.)

Yayın kurulu
Yazarlar
Forum Yönetimi
Dergi yönetimi
Kent ve kurum temsilcilerimiz değişiyor.

Bu konularda bizimle çalışmak isteyen arkadaşlarımızın
Facebook sayfamızdan ileti atmalarını
siirakademisi@gmail.com
emregumusdogan@hotmail.com e-posta adreslerinden bize ulaşmalrını bekliyoruz.



Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa