Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

2011 Nihat Akkaraca Öykü Ödülü

Haber Tarihi: 2011-02-15


Datça Belediyesi ve Kanguru Yayınları - Kanguru Sanat Edebiyat Akademisi, Datça’nın yerel kültürünü ve değerlerini çalışmalarıyla ulusal kültür ve edebiyatımıza taşıyan araştırmacı yazar ve öykücü Nihat Akkaraca (1931 - 2009) anısına bir öykü ödülü düzenlemektedir. Bu yıl ikincisi gerçekleştirilecek ödülün amacı, yazınımıza özgün yapıtlar kazandırmaktır.

Yarışma Koşulları

1. Ödüle daha önce herhangi bir yarışmada ödül almamış 1 ( bir) öykü ile başvurulabilir.

2. Konu serbesttir. Yaş sınırlaması yoktur.

3. Seçici kurul, yapıtları insana ve hayata yakınlık, çevreye ve topluma duyarlılık, Türkçemize uygunluk, anlatımda tutarlılık ve özgünlük ekseninde değerlendirecektir.

4. Öyküler 12 (on iki) punto ile bilgisayar veya daktiloda çift aralıklı yazılmalıdır.

5. Öyküler 7 (yedi) nüsha olarak gönderilmelidir. Katılımcılar, zarflarının içinde ayrı bir dosyaya ad, soyad, özgeçmiş, adres ve telefon bilgilerini ekleyecektir. Rumuzla yapılacak başvurular kabul edilmeyecektir.

6. Son başvuru tarihi 30 Haziran 2011’dir. Öyküler elden, posta veya kargo ile teslim edilecektir. Düzenleme kurulu, posta veya kargoda yaşanabilecek gecikme ya da kayıplardan sorumlu değildir.

7. Sonuçlar 15 Eylül 2011’de basına duyurulacak ve Datça Belediyesi’nin internet sitesinde (http://www.datca.bel.tr) ilan edilecektir.

8. Ödüller, 3. Datça Öykü Günleri (Ekim 2011) kapsamında düzenlenecek törenle birincilik (750 TL ve plaket), ikincilik (500 TL ve plaket) ve üçüncülük (250 TL ve plaket) olarak verilecektir.

9. Seçici kurul; Cemil Kavukçu, Hasan Özkılıç, Aydın Şimşek, Ethem Baran, Mustafa Albayrak, Orhan Keskinsoy ve Emine Azboz’dan oluşmaktadır.

Öykülerin gönderileceği adres ve bilgi iletişimi:

Nihat Akkaraca Öykü Ödülü
Datça Belediye Başkanlığı
Halkla İlişkiler Birimi
İskele Mahallesi, 48900
Datça/Muğla


Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa