Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Arkadaş Z. Özger Şiir Ödülü’ne başvurular sürüyor

Haber Tarihi: 2011-02-14


Ölümünün 38. yılında Arkadaş  Z. Özger adına Mayıs Yayınları tarafından düzenlenen Arkadaş  Z. Özger Şiir Ödülü’ne başvurular 15 Mart 2011 tarihinde sona eriyor. Bugüne kadar şiir kitabı yayımlamamış kişilerin kitap bütünlüğü taşıyan, basıma hazır nitelikteki dosyaları ile aday olabildiği ödülün seçiciler kurulu, Sina Akyol, Orhan Alkaya, Gökhan Arslan, Suat Çelebi, Haydar Ergülen'den oluşuyor.

2007'den bu yana verilen “İlk Kitap Özel Ödülü“ ise 2010 yılı içinde yayımlanmış ilk şiir kitapları arasından, katılım koşulu aranmaksızın verilecek. Özel Ödül, Arkadaş Z. Özger Şiir Ödülü seçici kurulunun sürekli üyeleri ile dönüşümlü olarak görev yapmış tüm üyeleri tarafından sorgu yöntemiyle belirleniyor.

Ödüller 7 Mayıs 2011 Cumartesi günü düzenlenecek bir törenle sahiplerinı bulacak ve ödül alan dosya 2011 yılı içinde, Mayıs Yayınları tarafından telif karşılığında kitaplaştırılacak.  

 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa