Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

11. Altın Portakal Şiir Sempozyumu, 23 Şubat'ta

Haber Tarihi: 2008-05-21


11. Altın Portakal Şiir Sempozyumu, 23 Şubat'ta


Her yıl, bir önceki yılın Altın Portakal Şiir Ödülü'ne  değer görülen eser ve şairinin farklı boyutlarda ele alındığı,  konuşulduğu Altın Portakal Şiir Sempozyumu, 23 Şubat'ta Antalyada yapılacak. Bu yıl on birincisi düzenlenecek Sempozyumu'nda, geçen yıl "Ultra-Zone'da Ultrason" ile ödül kazanan Lale Müldür'ün şiiri konuşulacak.

Geçen yıl, Doğan Hızlan, Mehmet Doğan, Mehmet Taner, Orhan Koçak ve Birhan Keskin'den oluşan seçici kurul "çağdaş ruhsallığın en gerilimli ve çetrefil alanlarında çalışırken hem şiirden beklentilerin sınırlarını alabildiğine genişlettiği hem de dünya algısında sarsıcı dönüşümler yarattığı" gerekçesiyle 11. Altın Portakal Şiir Ödülü'nün Lale Müldür'e verildiğini açıklamıştı.

Antalya Büyükşehir Belediyesi'nin desteğiyle Antalya Kültür Sanat Vakfı tarafından düzenlenen Sempozyumu'nda, Betül Tarıman, Deniz Keskin, Hüseyin Alemdar, Hüseyin Peker, Hüseyin Avni Cinozoğlu, Yrd.Doç.Dr. Mahmut Babacan, Mustafa Şerif Onaran, Orhan Kahyaoğlu, Tuncer Uçarol, Tülin Arseven ve Sadık Yalsızuçanlar bildiri sunacaklar. Şiirimiz için önemli kaynak olan bu bu bildiriler her yıl kitap haline getiriliyor.

Edebiyat dünyasında yankı uyandıran, kısa sürede benzerleri arasında saygın ve önemli bir yere edinen Altın Portakal Şiir Ödülü'seçici kurulu sempozyumun ardından toplanarak, 2007 yılında yayınlanan tüm şiir kitapları arasında bir değerlendirme yaparak 12. Altın Portakal Şiir Ödülü'nün sahibini belirleyecek. Kazanan şaire ödülü, 21 Mart Dünya Şiir Günü'nde törenlerinde sunulacak.

 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa