Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Cemal Süreya Şiir Ödülü Metin Demirtaş’ın

Haber Tarihi: 2010-12-29

 

Cemal Süreyya Kültür ve Sanat Derneği tarafından 1991 yılından bu yana düzenlenen Cemal Süreya Şiir Ödülü Metin Demirtaş’ın ‘Türkülerde Gezer Adları’ yapıtına verildi.

Egemen Berköz, Mustafa Öneş, Sennur Sezer, Enver Ercan ve Müslim Çelik'ten oluşan seçiciler kurulu 2010 Cemal Süreya Şiir Ödülü'ne Metin Demirtaş’ın ‘Türkülerde Gezer Adları’ yapıtını uygun görürken kitap ve dosya dalında başarılı yapıtları da seçti. 'Gecikmiş Mumya’ adlı yapıtı ile Hilal Karahan, ‘Şiirli Müzik Kutusu' adlı yapıtı ile Yaprak Öz, ‘Suya Düşen Sözcük’ adlı yapıtı ile Gülderen Canyurt kitap dalında,  ‘Latin Yelkeni’ adlı dosyası ile Güray Özçelik,  'Tanrı Suskun' adlı dosyası ile Atilla Yaşrin, ‘Biraz Daha Işık' adlı dosyası ile Canan Al--‘Geceyi Uyut Göğsünde’ adlı dosyası ile Dilruba Nuray Erenler dosya dalında başarılı bulundu.

Dereceye girenlere ödülleri, 9 Ocak 2011 Pazar günü saat 18.00’de Kadıköy Caddebostan Kültür Merkezi Büyük Salonda yapılacak Cemal Süreya’yı Anma ve şiir Ödülleri Töreni’nde verilecektir.

 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa