Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Ümraniye Belediyesi 'Yol ve Seyahat' temalı resim, öykü ve şiir yarışması düzenliyor

Haber Tarihi: 2010-11-23

 

Ümraniye Belediyesi, her yıl düzenlediği, bu yıl 7. sini gerçekleştireceği yarışmalar için düğmeye bastı. 

Ümraniye Belediyesi, her yıl düzenlediği şiir, hikâye ve resim yarışmaları için düğmeye bastı. Bu yıl 7. si gerçekleştirilecek olan yarışmalarda dereceye girenlere para ödülü ile çeşitli hediyelere verilecek. 2011 yılının Unesco tarafından 'Evliya Çelebi Yılı' olarak ilan edilmesi nedeniyle yarışmaların ortak teması 'Yol ve Seyahat' olarak belirlendi. Seçici kurullar ise alanında seçkin sanatçılar ve akademisyenlerden oluşuyor.

RESİM YARIŞMASI
Resim dalında birinciliği elde eden yapıta 10 bin, ikinciye 7 bin, üçüncüye 5 bin ve mansiyonlar (10 adet) 2 bin TL olarak belirlendi. Yarışmada dereceye giren yarışmacılara ödülleri, düzenlenecek bir törenle verilecek. Öte yandan ödül alan ve sergiye değer görülen yapıtlar, Ümraniye Belediye Başkanlığı tarafından çeşitli yerlerde sergilenecek. Son başvuru tarihi ise 11 Mart 2011 Cuma.

ÖYKÜ YARIŞMASI
Gelenekleşen öykü yarışmasının 7. si düzenleniyor. Yarışma herkese açık, yurt içi ve yurt dışından çok sayıda katılım bekleniyor. Bu yıl  'Yol ve Seyahat' temalı öyküler yarışacak. Öykü yarışmasında birinciye 7 bin, ikinciye 5 bin, üçüncüye 3 bin ve mansiyona ( 10 adet) bin'er TL verilmesi kararlaştırıldı. Ayrıca dereceye giren yapıtlar Ümraniye Belediyesi tarafından kitaplaştırılarak edebiyat dünyasına kazandırılacak. Öykü yarışması için son başvuru tarihi 14 Mart 2011.

ŞİİR YARIŞMASI
Şiir yarışmasında da konu  'Yol ve Seyahat' olarak belirlendi. Ödül oalarak birinci seçilen şiire 4 bin, ikinci şiire 3 bin, üçüncüye 2 bin ve mansiyon kazananlara (10 adet)  750'şer TL verilecek. Dereceye giren şiirler, öykü yarışmasında olduğu gibi kitaplaştırılacak. Şiir yarışması için son başvuru tarihi ise 28 Ocak 2011 Cuma.

 

 

 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa