Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Halil İbrahim Bahar Aramızdan Ayrıldı

Haber Tarihi: 2010-11-17



Halil İbrahim Bahar Aramızdan Ayrıldı. Cenazesi yarın  (18 Kasım Perşembe)  Üsküdar Çiçekçi Camiinde öğlen namazı sonrası düzenlenecek dini törenin ardından defnedilecektir.

Yakınlarına, dostlarına ve yazın dünyasına baş sağlığı ve sabır diliyoruz.

Halil İbrahim BAHAR (1928-2010)

1 Ocak 1928'de Trabzon'un Vakfıkebir ilçesinde doğdu. İlk ve orta okulu Vakfıkebir’de okudu. Trabzon Lisesi'ni, İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi'ni bitirdi. Uzun yıllar Sosyal Sigortalar Kurumu İstanbul Hastahanesi'nde Sinir Hastalıkları Uzmanı olarak çalıştı ve aynı kurumdan emekli oldu. 17 Kasım 2010'da aramızdan ayrıldı.

İlk şiirini Beş Sanat dergisinde yayımladı. Şiir ve yazıları; Evrim, Ataç, Dönem, Papirüs, Yelken, Yeni İnsan, Soyut, Sanat Olayı, Yazko Edebiyat, Gösteri, Karşı, Yeni düşün, Edebiyat ve Eleştiri, Adam Sanat, Şiir Oku, Mecaz, Üç Nokta ve Kitap-lık dergilerinde yayımladı. Mayıs 1965 / Eylül 1977 arasında  13 yıl süreyle Soyut dergisini çıkardı (144 sayı) Bir süre Yazko Edebiyat dergisinin yönetimini üstlendi. Şiir kitabı yayımlamadı. Şiirleri çeşitli antoloji, yıllık ve ortak kitaplarda yer aldı. Gerçeküstücü şairlerin etkisinde genellikle içe dönük bir şiir anlayışına bağlı kaldı.

 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa