Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Nâzım Hikmet Kültür Merkezi'nden Ağustos'ta Sinema ve Tiyatro Gösterisi

Haber Tarihi: 2010-08-03

 

Ankara Nâzım Hikmet Kültür Merkezi Ağustos'ta 6 Sinema 2 Çocuk Tiyatrosu ve Bir Söyleşiyle Sanata Katkı Sunmaya Devam Edecek.

Nâzım Hikmet Kültür Merkezi Ağustos ayı etkinlik programı belli oldu. Buna göre, 6-7-13 ve 14 Ağustos'ta NHMK yazlık sinemada; "Z", "Nisan Devrimi", "Borunu Öttür" ve "Beşir'le Vals" filmleri gösterilecek.

20 Ağustos'da NHKM Açık Hava Sahnesi'nde Nâzım Hikmet'in yazdığı Turgay Ön'ün uyarlayıp yönettiği ve NHKM Çocuk Kumpanyası Çocuk Oyuncularının sahne alacağı "Sevdalı Bulut" adlı çocuk Oyunu, küçük izleyiciyle buluşacak. Aynı tarihte açık havasinemasında Utanç adlı film gösterilecek. 21 Ağustos'ta Açık Hava Sahnesi'nde Kemal Okuyan "12 Eylül Anayasa Referandumu" konulu söyleşide konuşacak.

21 Ağustos'ta Çankaya Belediyesi Yılmaz Güney Sahnesi'nde Jose Marti Küba Dostluk Derneği ve Çankaya Belediyesi organizasyonuyla Küçük Arı Kovanı ( Küba Çocuk Tiyatrosu Kumpanyası)'nın çocuk oyunu "Küçük Hamamböceği Martina" tiyatroseverlerle buluşacak. 27 Ağustos'ta "Ofsayt", 28 Ağustos'ta "Maradona" yazlık sinemada sinemaseverlerle buluşacak. Batıkent Nazım Kültürevi'nde ise 7 ve 21 Ağustos tarihlerinde "Sohbet Akşamı-1" ve "Sohbet Akşamı-2" programları yer alacak.


(ANKA)

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa