Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Mavi Güvercin Şiir Ödülü Kuşadası 2010

Haber Tarihi: 2010-07-26

 


1. AMAÇ
KUŞADASI Belediyesi’nin desteğiyle yazın dünyamızın en canlı alanı şiir dalında, bir yıl içinde çıkan ürünleri değerlendirmek ve şiirin toplum yaşamındaki yerini güçlendirmek amacıyla KUŞADASI MAVİ GÜVERCİN ŞİİR ÖDÜLÜ düzenlenmiştir.

2. ÖDÜL
Ödül, 2010 yılının 01 Ocak gününden 31 Aralık gününe kadar yayımlanmış 1. Basım kitap ya da kitap bütünlüğündeki dosyaya verilecektir. Seçici Kurul dilerse ödülü iki yapıt arasında paylaştırabilir.

3. KATILIM
Ödüle 18-41 yaş dilimindeki şairler kimlik bilgilerini ekleyerek katılabilir. Aday kitap ya da dosyaların 6 adet olarak şair ve yayıncısının başvuru yazısıyla 15 Ocak 2011 gününe kadar aşağıdaki adrese kargo ile gönderilmesi gerekmektedir. Kitap ve dosya bütünlüğü dışındaki başvurular dikkate alınmaz.

4. SEÇİCİ KURUL
2011 Ödül Seçici Kurulu, Afşar Timuçin, Ahmet İnam, Sabit Kemal Bayıldıran, Haydar Ergülen ve Hüseyin Cahit Kerse’den oluşmaktadır.

Seçici Kurul Üyeleri, kendilerine 20 Ocak 2011 günü ödül yönetimince ulaştırılacak kitaplar arasından, ödüle değer gördükleri şairi ve yapıtını, düzenleyecekleri gerekçeli kararla birlikte 1 Mart 2011 gününe kadar kapalı zarf içinde, Ödül Düzenleme Kurulu’nun elinde olacak şekilde gönderirler. Seçici Kurul toplantısı 10 Mart 2011 günü Kuşadası’nda yapılacak ve 12 -13 Mart günleri basın bülteniyle duyurulacaktır.

5. ÖDÜL TÖRENİ
Ödül Töreni, 15-25 Mart 2011 tarihleri arasında belirlenecek bir gün Kuşadası’nda yapılacaktır. Ödül Töreni’ne katılacak Seçici Kurul Üyeleri ve ödül kazanan şairin ulaşım, konaklama ve iaşeleri Kuşadası Belediyesince karşılanacak ve seçici kurul üyelerine yönetimin her yıl belirleyeceği bir katkı payı ödenecektir.

6. ÖDÜL DÜZENLEME KURULU
Kuşadası Mavi Güvercin Şiir Ödülü’nün ve şiir etkinliklerinin sağlıklı bir şekilde gerçekleşmesi için Ödül Düzenleme Kurulu görev yapacaktır.

ÖDÜL TUTARI

Mavi Güvercin Ödülü’nün para miktarı 2.000-TL (İki bin Türk Lirası)’dır.

İletişim ve bilgi için:

KUŞADASI / AYDIN

Tel.: 0 256 613 18 46
e-posta: maviguvercin09@gmail.com

kaynak: H. Cahit Kerse

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa