Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Tanpınar Edebiyat Festivali 30 Ekim-02 Kasım 2010 tarihleri arasında düzenlenecek

Haber Tarihi: 2010-07-22


Bu sene ikincisi yapılacak olan İstanbul Tanpınar Edebiyat Festivali (İTEF) 30 Ekim-02 Kasım 2010 tarihleri arasında düzenlenecek.

Türkiye"nin ilk uluslararası edebiyat festivali olan İTEF bu sene Hare Kahveli Likörler ana sponsorluğunda Kalem Ajans tarafından düzenleniyor.

30 farklı ülkeden 70 yazarı edebiyatseverlerle buluşturacak olan festivalin bu seneki programı Bahçeşehir Üniversitesi"nde düzenlenen bir kokteylle tanıtıldı. Yeraltı edebiyatının önemli isimlerinden Vladimir Makanin, Necip Mahfuz"un manevi oğlu ilan ettiği Gamal Gitani, Tirza isimli romanıyla 21. yüzyılın en iyi romanlarından seilen Arnon Grunberg festivalin bu seneki konuklarından... 30 Ekim 2010"da Kültür ve Turizim Bakanı Ertuğrul Günay"ın katılımıyla açılışı gerçekleşecek festivalde 4 gün boyunca söyleşiler ve okumalar yapılacak. İTEF 2010, 02 Kasım 2010 akşamı Ghetto"da düzenlenecek kapanış partisine kadar birçok etkinlikle kitapseverleri buluşacak.

Festivalde, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü ile Kültür ve Turizim Bakanlığı işbirliğiyle gerekleşecek Uluslararası Ahmet Hamdi Tanpınar Sempozyumu"nun da yapılacak.

İTEF 2010"u ayrıca Fransa, Hollanda, İngiltere, Mısır, Romanya gibi 20"ye yakın yabancı konsolosluk destekliyor. Dünyanın en önemli edebiyat festivallerinden Winternachten işbirliğiyle gerçekleşecek "İstanbul Yazarlar Buluşması" Gündüz Vassaf moderetörlüğünde gerekleşecek. Festivalle ilgili detaylı bilgiye http://www.itef.com.tr/ adresinden ulaşabilirsiniz.

Kaynak: Hülya Soyşekerci

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa