Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

8. Arguvan Türkü Festivali Cumartesi günü başlıyor

Haber Tarihi: 2010-07-21

 

İstanbul'da bulunan Arguvan Vakfı ve Köy Dernekleri ile Arguvan Belediyesinin işbirliğiyle bu yıl 8.si düzenlenecek olan Arguvan Türkü Festivali uluslar arası boyutta yapılacak.  24-25 Temmuz 2010 tarihlerinde düzenlenecek festival'e Yunanistan, Azerbeycan, Ermenistan ve Hindistan'dan halk müziği ekiplerinin katılacağı  açıklandı.

Festival, 24 Temmuz 2010 Cumartesi günü  Ermenistan Halk Müziği Gurubu'nun konseriyle başlayacak. Daha sonra sırasıyla Nurettin Rençber, Zeynep Karabab, Hindistan Terapi Gurubu, Zuhal, Ayla Karacan, Devrim Salman, Grup Mavra, Ahmet Turan Ercan, Karadeniz Rüzgarı Halk Oyunları ekibi, Tiyatro Gösterimi yapılacak. Festivale CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'da katılacak.

Arguvan Belediye Başkanı Hüseyin Taştan, Arguvan ve Köyleri Eğitim Kültür Vakfı Başkanı Mehmet Kızıldaş ve Türk Halk Müziği Sanatçısı Muharrem Temiz bir basın toplantısı yaptı. Başkan Taştan, sevgi, dostluk ve barışın renkleri Arguvan Türkü Festivalinde buluşacağını belirterek, "Arguvan türkülerinin ve kültürünün yaşatılmasında, Arguvanlı ve türkü dostlarının bir araya gelmesinde önemli bir yeri olan Festivali Vakıf ve Derneklerimizle gerçekleştireceğiz. Festivalimize Azerbaycan, Ermenistan, Hindistan ve Yunanistan'dan gelen kültür temsilcileri katılacaktır. Toplumsal barışın ele alınacağı Panel, Sokak Tiyatro gösterileri, Sinema gösterimi, resim sergisi ve Köy gezileri olacaktır." dedi.

Belediye Başkanı Hüseyin Taştan, Festivalin onur konuğunun Arif Sağ olduğunu da vurgulayarak "Ulusal ve yerel sanatçı dostlarımızın katılımıyla gerçekleştirilecek festivalimize Arguvanlıları, Arguvan dostlarını tüm basın ve kamuoyunu davet ediyoruz." diye konuştu. Arguvan Türkü Festivali 24 Temmuz 2010 Cumartesi günü saat 08.30-09.00 arası Çayırlı köyünde buluşma ve kahvaltı ile başlayacak. Daha sonra Koyuncu köyüne gezi düzenlenerek sokak tiyatro gösterisinin ardından öğle yemeğinden sonra Arguvan ilçesine dönülecek.

 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa