Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Gemlik’e Doğru…” Şiir Ödülü Engin Özmen'in

Haber Tarihi: 2010-03-31


Gemlik Belediyesi’nin BUYAZ danışmanlığında bu yıl ilkini düzenlediği Orhan Veli Kanık “Gemlik’e Doğru…” Şiir Ödülü sonuçlandı.

Yurt dışından ve yurt içinden 158 dosyanın katıldığı yarışmada “Bakarsan” Adlı dosyası ile Burdur’dan katılan Engin Özmen 1. olmuştur.

Ataol Behramoğlu, Şeref Bilsel, Veysel Çolak, Fikret Çolakoğlu, Emre Gümüşdoğan, Ayten Mutlu ve İhsan Üren’den oluşan seçiciler kurulu, şiir bilgisinin özümsenmesine ve kullanılmasına, yapıya, biçime, biçeme, söz ve anlam sanatlarına, imge oluşturma becerisine, dil özenine, seçilen esin kaynaklarına, şiirlerin ritmine; öne çıkartılan izleklerin yaşamla örtüştürülmesine bakarak yaptığı değerlendirme sonucunda Engin Özmen’in “Bakarsan” adlı dosyası ödüle değer buldu.

Engin Özmen’e ödülü 9-10-11 Nisan 2010 tarihinde düzenlenecek olan Zeytin Dalı Edebiyat Günleri’nde verilecek.  10 Nisan Cumartesi günü düzenlenecek törende Özmen’e plaket ve 3.000 TL tutarındaki ödül çekini Ünlü Tiyatro Oyuncusu Müşfik Kenter verecek.

Şiirimize yeni bir isim katmanın mutluluğuyla emeği geçenlere teşekkür ederim.

 
Engin ÖZMEN (1983-  )
1983'te Burdur'da doğdu. ilk ve orta öğrenimini Burdur'da, Üniversite eğitimini Selçuk Üniversitesi Gıda Mühendisliği Bölümü'nde tamamladı. Şiirleri; Lacivert, Sonra Edebiyat, Bireylikler, Taflan, Eliz Edebiyat, Akbük gibi dergilerde yayınlandı. Halen Burdur' da yaşamaktadır.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa