Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Paris Kitap Fuarı'na yazar ve yayıncı çıkartması

Haber Tarihi: 2010-03-16

 

Türkiyeli yazarlar, 26-31 Mart tarihleri arasında gerçekleştirilecek Paris Kitap Fuarı'na Ulusal Yürütme Komitesi'nin hazırladığı programla katılıyor.

Kültür ve Turizm Bakanlığı, İstanbul Ticaret Odası,  İBB Kültür AŞ ve yayıncıların yer alacağı 250 m2'lik sergi alanında söyleşiler, imza günleri, paneller, uygulama atölyeleri, yabancı yayıncılarla ve okurlarla buluşma gerçekleştirilecek.

Fuarda,  Ataol Behramoğlu, Nazlı Eray, Metin Cengiz, Faruk Bilici, Nedim Gürsel, Ayşe Kulin, Sadık Yalsızuçanlar, Serdar Özkan, Yalvaç Ural, Salih Zengin, Doğan Hızlan, Semih Gümüş,  İskender Pala, Metin Celal, Ömer Lekesiz gibi 20'yi aşkın yazar, sanatçı katılıyor.

İstanbul Copyright Agency, Kalem Literary Agency, Anatolialit Agency, ZNN Literary Agency ajansları ise yazarlarımızın eserlerinin diğer ülkelere pazarlanması için çalışacaklar. 23-24 Mart günlerinde ise Türk ve Fransız yayıncılarının buluşup görüşlerini paylaşmaları amacıyla 'Türk-Fransız Yayıncılar Buluşması' adlı iki günlük bir seminer düzenlenecek. Seminere Türkiye'den 22, Fransa'dan 80 yayıncı katılacak.

 

 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa