Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Şiir Akademisi Ekim 2009 Ayın Şiiri Yarışması

Haber Tarihi: 2009-10-09



Katılım koşulları:

 

  • Yarışma herkese açıktır, ancak daha önce ayın şiiri ödülünü alan kişiler 1 yıl süreyle katılımcı olamazlar.

     

  • Katılımcılar yarışmaya bir şiirle katılabilir.

     

  • Yarışmaya gönderilen şiirin hiçbir yerde –internet dahil- yayımlanmamış olması gerekmektedir.

     

  • Son Katılım tarihi 26 Ekim 2009, saat 17.00 ye kadardır.

     

  • Sonuç 31 Ekim 2009 günü saat 17.00'de duyurulur.

     

  • Yarışmayı kazananlara yazarlarından imzalı kitaplar verilecek.

     

  • Birinci seçilen şiirin dergilerde yayınlanması sağlanacaktır. Ayrıca ayın şiiri ile birlikte en çok puan alan 10 şiir, Şiirakademisi ana sayfada "Ayın Şiiri Yarışması" bölümünde yayımlanacaktır.

     

  • Yarışmaya katılımcılar yalnızca ad ve soyadıyla veya yazın dünyasında tanındıkları adla katılabilecek, kullanıcı adıyla gönderilen şiirler değerlendirilmeye alınmayacaktır.

     

  • Katılımcıların, şiirle birlikte yaşam öyküsünü siirakademisi@gmail.com e-posta adresine gönderecektir.

     

  • Ön elemeyi geçen şiirler ve yazarının kendi kaleminden yaşam öyküsü bu başlıkta yayımlanacaktır.

     

Seçiciler Kurulu:

 

  • Yılmaz ARSLAN

     

  • Ogün KAYMAK

     

  • Erdoğan KUL

     

  • Selami KARABULUT

     

  • Polat ONAT

     

  • Sibel EYLÜL

     

  • Ömür ÖTER

 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa