Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

M. Sunullah Arısoy Şiir Yarışması...

Haber Tarihi: 2008-05-21


Kuşadası Eğitim ve Geliştirme Vakfı (KEGEV) tarafından yaşamının son yıllarını Kuşadası’nda geçiren M. Sunullah Arısoy’un anısını yaşatmak amacıyla 1996’da dil konusunda başlatılmış olup 2001 yılından beri şiir dalında verilen M. Sunullah Arısoy Şiir Yarışması’nın bu yıl dokuzuncusu düzenleniyor.

1 Ocak-31 Aralık 2005 tarihleri arasında yayımlanan şiir kitapları ile en az 15 şiirden oluşan şiir dosyaları ile aday olunabilecek. Yarışmaya katılacak kitap ya da dosyanın 6 örneğinin katılımcı ya da onun yetkili kıldığı yayınevince bir başvuru dilekçesi eşliğinde, özgeçmiş ve iletişim bilgileriyle birlikte, elden ya da posta ile KEGEV Başkanlığı’na ulaştırılması gerekiyor.

Son katılım tarihinin 31 Aralık, ödül miktarının da 1000 YTL olarak belirlendiği yarışmada kazanan şaire ödülü 28 Nisan 2006 tarihinde düzenlenecek törende verilecek. Yarışmanın seçici kurulu; Mehmet Başaran, Prof. Dr. Cevat Çapan, Sami Karaören, Vecihi Timuroğlu ve Burhan Günel’den oluşuyor.

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa