Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

9. Sapanca Şiir Akşamları bugün başlıyor

Haber Tarihi: 2009-06-25


Sakarya Valiliği ve İl Kültür Müdürlüğü'nün katkılarıyla düzenlenen ve bugün başlayan 9. Sapanca Şiir Akşamları'nın konuk ülkesi Kırım, onur konuğu ise şair Cahit Koytak. Bu akşam 20.30'da Adapazarı Atatürk Kültür Merkezi'nde Koytak'ın şiiri üzerine bir panel düzenlenecek. Doç. Dr. Yılmaz Daşçıoğlu'nun yöneteceği panele Prof. Dr. Kemal Sayar, Haydar Ergülen, Roni Margulies, M. Emin Özkan konuşmacı olarak katılıyor.

'Kırım edebiyatı ve şiiri' konulu bir panelin yer aldığı programa Kırım'dan şairler, akademisyenler ve bir müzik grubu katılacağı etkinliklere katılacak ve şiirlerini okuyacak şairler arasında ise Alphan Akgül, Hüseyin Alemdar, Mustafa Aydoğan, Rıdvan Canım, Yılmaz Daşçıoğlu, Haydar Ergülen, Metin Kaygalak, Hicabi Kırlangıç, Roni Margulies, Lâle Müldür, Altay Öktem, Serkan Ozan Özağaç, Cafer Turaç, Adem Turan, Hayriye Ünal ve Neşe Yaşın yer alıyor.

 

 


Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa