Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Arkadaş Z. Özger Şiir Ödülü Nurullah Kuzu’ya verildi

Haber Tarihi: 2009-04-15

 

 BASIN  BİLDİRİSİ
                                                          14 Nisan 2009

Mayıs Yayınları'nca bu yıl ondördüncüsü düzenlenen
''Arkadaş Z. Özger Şiir Ödülü'' Nurullah Kuzu’ya verildi. 

Seçici Kurul, 116 dosya arasında yaptığı değerlendirme sonucunda,

Ödülün  ''Dağınık Kara'' adlı dosyasıyla  Nurullah Kuzu’ya verilmesine karar vermiştir.

Jüri Özel Ödülü ise, seçici kurul üyelerinden olan ve geçen yıl aramızdan ayrılan Mehmet H. Doğan anısına, “Mehmet H. Doğan Jüri Özel Ödülü”  olarak Nur İpek Önder’in ''Kan Rüyayı Bozar'' adlı dosyasına verilmiştir.

Seçici Kurul ödül alan dosyaların yanısıra; Özgür Asan, Harun Atak, Sait Aydın, Nazmi Cihan Beken, İbrahim Doğan, Denizcan Karapınar, Mehtap Meral, Serkan Sönmezgil, Ercan Y. Yılmaz ve Hakan Yirik’in adlarının anılmasını kararlaştırdı.

2008 yılı içinde yayımlanan ilk şiir kitapları arasından sorgu yöntemiyle tespit edilen “İlk Kitap Özel Ödülünün, “Ateş Akvaryumu”  ile Burak Acar ve yayımcısı Pan/Heves Kitaplığı Yayınları’na verilmesine karar verildi.

Ödül kazanan  dosyanın, ödül yönetmeliği gereğince 2009 yılı içinde, telif ücreti de ödenerek kitap olarak basılacağı açıklandı.

Ödül töreninin 9 Mayıs 2009 Cumartesi günü saat 19.00’ da Konak Belediyesi Kültür Sanat Merkezi’nde (Kıbrıs Şehitleri Cad. Alsancak) yapılacağı belirtildi.

Arkadaş Z. Özger Şiir Ödülü

 Düzenleme Komitesi ve
Mayıs Yayınları
adına

Suat Çelebi

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa