Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Şiir Akademisi Forum hizmete girdi

Haber Tarihi: 2009-01-15


Yenilenen Şiir Akademisi forum bölümünü üyelerin hizmetine girdi.  Eski forumdaki veri tabanı vBulletin'in en son versiyonu olan vBulletin 3.8 in lisanslı programlarına aktarıldı. Üye arkadaşlarımızın, daha hızlı, kullanışlı ve güvenli olan forumlarımızdan yararlanması için bir defaya mahsus geçici şifre almaları gerekmektedir.

Bu işlem için  http://www.siirakademisi.com/forum  adresine giriş yapmtıktan sonra üye giriş bölümündekii "şifremi unuttum" yazısını tıklamaları gerekmektedir. Açılan sayfaya kullanıcı adı ve mail adresi yazılıp gönderildiği taktirde üyenin mail adresine doğrulama linki gönderilecektir. Linki tıklandığında geçici şifre  mail adresine ulsaştırılacak.

Üyeler bu geçici şifreyle giriş yaptıktan sonra "profil" bölümünden şifrelerini değiştirebiliyor.

Mailine şifre gelmeyen üyeler Şiir Akademisia ana sayfada ve Forum ana sayfada bulunan "iletişim"  bölümünde site yönetimine haber verdiklerinde geçici şifreleri adreslerine gönderilecektir.

Şiir Akademisi Forumun yanı sıra üç yeni forumla arşiv bölümü de hizmete girecektir.

Kısa süre içinde açılacak yeni forumlar şunlar.

Amatörce Forum (19 Ocak 2009)

Kurmançi- Zazaki Forum (19 Ocak 2009)

Arşiv (Eski forum arşiv olarak hizmet verecek)

Sözün Sözü Yazın Sitesi
Şiir Akademisi forumları kardeş lehçeler bölümü www.sozunsozu.com adıyla bağımsız bir site olarak hizmete girecek. On günlük süreçte hizmete açılacak site Ağırlıkla Güney Azerbaycan ve Azerbaycan yazın dünyasına hizmet verecek.

 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa