Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Kadın yazarlar Anadolu'ya açılıyor.

Haber Tarihi: 2008-12-03



Kadın yazarlar Anadolu'ya açılıyor.

PEN Kadın Yazarlar Komitesi 11 ilde kadın yazarlarla buluşma toplantısı düzenliyor. 'Kadın Yazarların Anadolu Buluşması' adı verilen toplantıların ilki Bursa'da yapıldı.

Toplantılarda PEN Kadın Yazarlar Komitesi üyeleri ve konuk yazarların, amatör olarak yazan, yazmak isteyen ve edebiyatı seven kadınlarla buluşulması hedefleniyor. Anadolu'da edebiyatla uğraşan kadınları yazma konusunda cesaretlendirmek için düzenlenen Bursa buluşmasına Müge İplikçi, Şebnem İşigüzel, Mine Söğüt, Sezer Ateş Ayvaz, Nalan Barbarosoğlu ve Özlem Narin Yılmaz konuşmacı olarak katıldı. İki gün süren etkinlikte dört oturum düzenlendi. Bursa Nilüfer Belediyesi Kütüphanesi’nde düzenlenen etkinlikte  katılımcılar "Yaşadıklarımız yazma pratiğimizi nasıl etkiler?” , “Öyküde zaman-dil-karakter”, “Yazı Disiplinleri”, “Kurmacanın Dili ve Hikâyesi” gibi farklı konularda bilgi paylaşımı yapıldı ve katılımcıların ürünleri değerlendirildi. Bursa'nın ardından, Antakya, Balıkesir, Diyarbakır, Konya, Mardin, Mersin, Kayseri, Konya, Trabzon ve Şanlıurfa'da da toplantı düzenlenecek.

Kaynak: PEN Türkiye Merkezi

 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa