Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

'Arkadaş Z. Özger Şiir Ödülü 2009'un katılım koşulları açıklandı.

Haber Tarihi: 2008-12-02



Mayıs Yayınları tarafından bu yıl ondördüncüsü düzenlenen 'Arkadaş Z. Özger Şiir Ödülü 2009'un katılım koşulları açıklandı. Son başvuru tarihi 15 Mart olan ödüle katılanlar, kitap bütünlüğü taşıyan, basıma hazır şiirlerinden oluşturacakları 6 adet dosyayı özgeçmişleriyle birlikte  Mayıs Yayınları’nın  Sakarya Cad. Özkanlar 35 Apt. A Blok No: 36 / 20, Manavkuyu, Bornova – İzmir  adresindeki Ödül sekreterliğine, APS, kargo  ya da taahhütlü posta ile göndermeleri veya elden teslim etmeleri gerekiyor.

Seçici kurulu; Sina Akyol, Orhan Alkaya, Suat Çelebi, Haydar Ergülen, Halil İbrahim Özbay dan oluşan ödülle ilgili açıklama aşağıdadır:

B a s ı n  B ü l t e n i
 
Ö l ü m ü n ü n   36 .  y ı l d ö n ü m ü n d e

A R K A D A Ş   Z .  Ö Z G E R
Ş İ İ R   Ö D Ü L Ü    2 0 0 9 
 
2008 yılında Halil İbrahim Özbay’ın kazandığı 

Arkadaş  Z. Özger Şiir Ödülü’nün, ondördüncüsü veriliyor.

Bugüne kadar şiir kitabı yayımlanmamış şairlerin aday olabilecekleri Ödül için son başvuru tarihi  15 Mart 2009.

Adayların; kitap bütünlüğü taşıyan, basıma hazır şiirlerinden oluşturacakları, özgeçmişlerini de içeren 6 adet dosyayı; Mayıs Yayınları’nın  Sakarya Cad. Özkanlar 35 Apt. A Blok,

No: 36 / 20, Manavkuyu, Bornova – İzmir  adresindeki Ödül sekreterliğine, APS, kargo  ya da taahhütlü posta ile göndermeleri veya elden teslim etmeleri gerekiyor.

Mayıs Yayınları yetkilileri, Ödül alacak dosyayı 2009 yılı içinde, telif karşılığını ödeyerek kitap halinde yayımlayacaklarını açıkladılar.

Özger’in ölümünün 36. yıldönümünde, 9 Mayıs 2009 tarihinde verilecek Ödülün seçici kurulu Sina Akyol, Orhan Alkaya, Suat Çelebi, Haydar Ergülen ve Halil İbrahim Özbay’dan oluşuyor.

“İlk Kitap Özel Ödülü „

Arkadaş Z. Özger Şiir Ödülü bünyesinde, 2007 yılında verilmeye başlanan “İlk Kitap Özel Ödülü“ devam edecek. 2008 yılı içinde yayımlanmış ilk şiir kitapları arasından, katılım koşulu aranmaksızın verilecek ödülün amacı; diğer yayınevlerini de ilk şiir kitabı yayımlama konusunda cesaretlendirmek. Özel Ödül, Arkadaş Z. Özger Şiir Ödülü seçici kurulunun sürekli üyeleri ile dönüşümlü olarak görev yapmış tüm üyeleri tarafından sorgu yöntemiyle belirlenecek.

Ölümünün  36. Yıldönümünde
 
ARKADAŞ  Z. ÖZGER  ŞİİR  ÖDÜLÜ  2009
 
1996’dan beri düzenlenen ve bugüne kadar
Gazanfer Eryüksel-Yücelay Sal (1996),
Zeynep Köylü-Hüseyin Peker (1997),
Serap Erdoğan-Hüseyin Köse (1998),
Kuvvet Yurdakul (1999),
Sadık Yaşar (2000),
Mehmet Kâzım-Bâki Asiltürk (2001, Bir Şiiriİnceleme),
Bahtiyar Kaymak (2002),
Nesrin Kültür Kiraz (2003),
Ertuğrul Deveci (2004),
Cuma Duymaz-Sinan Oruçoğlu (2005),
Hayriye Ersöz (2006),
Ersun Çıplak (2007, Bir Şiiri İnceleme),
Halil İbrahim Özbay’a verilen Arkadaş Z. Özger Şiir Ödülü’nün 2009 programı aşağıda belirtilmiştir.

Ödüle aday olma koşulları

Ödüle,bugüne kadar şiir kitabı yayımlanmamış kişiler aday olabilecektir.

Dosyaların kitap bütünlüğü taşıyan, basıma hazır nitelikteki şiirlerden oluşması gerekir.

Seçici kurul; birincilik, ikincilik, üçüncülük gibi değerlendirmeler yapmayacak; tek bir Ödül verecektir. (Ödül birden fazla dosya arasında paylaştırılabilir. Jüri Özel Ödülü verilebilir.)

Ödüle aday olmak isteyenler, özgeçmişlerini de içeren 6 adet dosyayı, adres ve telefon numaralarını da belirterek, Mayıs Yayınları’ nın Sakarya Cad. Özkanlar 35 Apt. A Blok, No:36/20, Manavkuyu, Bornova-İzmir  adresindeki Ödül sekreterliğine, APS, kargo ya da taahhütlü posta ile gönderecek ya da elden teslim edeceklerdir.

Ödül için son başvuru tarihi  15 Mart 2009’dur.

Ödül, Arkadaş Z.Özger’ in ölümünün 36. yıldönümünde, 9 Mayıs 2009 Cumartesi günü düzenlenecek bir törenle sahibine verilecektir.

Seçici kurulca Ödüle değer görülen yapıtın sahibi, Arkadaş Z. Özger Şiir Ödülü 2009 Diploması ve Plaketi ile onurlandırılacak; ayrıca dosya kapsamındaki şiirler, Mayıs Yayınları Şiir Dizisi’nden, yıl içinde ve telif karşılığı ödenerek kitap halinde yayımlanacaktır.

Seçici kurul (abc sırasıyla) Sina Akyol, Orhan Alkaya, Suat Çelebi, Haydar Ergülen, Halil İbrahim Özbay.

“İlk Kitap Özel Ödülü „
Arkadaş Z. Özger Şiir Ödülü bünyesinde, 2007 yılında verilmeye başlanan “İlk Kitap Özel Ödülü“ devam edecektir. 2008 yılı içinde yayımlanmış ilk şiir kitapları arasından, katılım koşulu aranmaksızın verilecek ödülün amacı; diğer yayınevlerini de ilk şiir kitabı yayımlama konusunda cesaretlendirmektir. Özel Ödül, Arkadaş Z. Özger Şiir Ödülü seçici kurulunun sürekli üyeleri ile dönüşümlü olarak görev yapmış tüm üyeleri tarafından sorgu yöntemiyle belirlenecektir.

Ayrıntılı bilgi : 0.232.348 71 91 – 92         www.mayisyayinlari.com

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa