Şiir akademisi logo
Şairler Şiirler menü Öyküler
Fakir Baykurt Öykü Yarışması - Sarıyer Belediyesi Fakir Baykurt Öykü Yarışması sonuçlandı - Tanpınar Şiir Yarışması’nda Sonuçlar Açıklandı - 9. Aşık Mahzuni Şerif Beste Yarışması başlıyor - Dicle Koğacıoğlu Makale Ödülü 2017 - Bornova Belediyesi Şiir Yarışması - GİO 2017 Roman Ödülü - Sunullah Arısoy 2017 Şiir Ödülü Hüseyin Atabaş’ın - Gençlerden Atatürk'e Mektup Yarışması - "Attila İlhan Edebiyat Ödülleri" başvuruları başladı -

Beyoğlu Festivali

Haber Tarihi: 2008-11-17


Pera Fest 7. yılında İstanbulluların karşısına çıkıyor. Beyoğlu’nun çok kültürlü yapısından hareketle, kültürlerarası iletişimi vurgulayan disiplinlerarası bir kültür-sanat buluşması olan Pera Fest, açılışı bugün İtalyalı grup, ‘Orchestra Bailam’ın konseri ile yapıyor. Galata kültüründen etkilenen ve doğu-batı kültürlerini buluşturan Orkestra Bailam, neşeli müzikleri ile ilk kez İstanbul’a geliyor.

Festivalin ikinci gününde, Akbank Sanat’ta ‘Düşüncenin Şairi: İlhan Berk’ başlıklı bir söyleşi var. Orhan Alkaya, Arif Damar ve Haydar Ergülen’in katılacağı söyleşide Cüneyt Türel ve Yeşim Özsoy Gülan şairin ‘Pera’ ve ‘Galata’ adlı kitaplarından şiirler okuyacak; Gülyar Balcı çellosu ile İlhan Berk’in anısına küçük bir dinleti sunacak. ‘Elektronik Kumpanya’ ise Galata Perform’da konser verecek. 19 Kasım’da Nazlı Eray’ın ‘Bana Bir İstanbul Ver’ ve Nezih Başgelen’in ‘Pera’dan Beyoğlu’na konulu söyleşileri ise ArkeoPera’da. 20 Kasım‘da Cezayir sokağındaki ‘Sakman İstanbul’da ‘Üç Kadın’dan “Türkiye’nin Türküleri” konseri dinlenebilir. Gecenin solistleri İmran Türkoğlu, Yasemin Göksu ve Özlem Taner. Aynı akşam, Galata Perform’da ‘Islak Köpek’in konseri olacak.

21 Kasım’da Yapı Kredi Kültür Sanat’ta “Eleştiri’nin İki Ustası: Mehmet H. Doğan ve Fethi Naci’ye Saygı” başlıklı etkinlik yer alacak. 22 Kasım akşamı, İtalyan Kültür Merkezi’nde “Puccini’nin 150.Yılı” onuruna bir şan resitali gerçekleştirilecek. 23 Kasım etkinlikleri, Talimhane Tiyatrosu’ndaki, ‘Barış Müzisyenleri’ni dinletisiyle başlayacak. İlköğretim çağındaki yirmiyi aşkın çocuğun oluşturduğu akordeon orkestrası, farklı kültürlerin türkülerini seslendirecek.

25 Kasım’da Babylon’daki ‘Baba Zula’ konseri, 26 Kasım’da Talimhane Tiyatrosu’ndaki Çıplak Ayaklar Kumpanyası’nın ‘Mehmet Barışı Seviyor’ adlı dans gösterisi, 27 Kasım’da ise Birol Topaloğlu konseri dikkat çeken diğer etkinliklerden bazıları.

Maryam Akhody ve Banu, Üç Kadın, Cihat Aşkın Ensemble, Puccini’nin 150.yıl konseri, Barış Müzisyenleri, Smoel Achiesel, En Chordais Ensemble konserleri ve tüm söyleşilere katılım ücretsiz. Diğer etkinliklerin biletleri biletix ve etkinlik merkezlerinden temin edilebilir.

birgün / kültür haber
www.birgün.net

 

Tüm Haber Arşivi
 
Şiirakademisi ticari amaç gütmediği için ürünlere telif hakkı ödemez. Ürünlerin telif hakkı yazarına aittir.
5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası uyarınca, ürünler site yönetiminden ve yazarından izinsiz kullanılamaz.  
Bebek Giyim - Toptan Oyuncak - web tasarım
Şiir Akademisi - Ana Sayfa